ibrahim erkarakaş sen misin?
tek akıllı sen misin?
.
yazıp çıkacaktım, ama az kalayım başlıkta. şunları döktüreyim:
.
öncelikle üst edit: okumuş bu çocuk...entry okunmuş yani...madem "amme hizmeti "olsun. altta "girişimci ruhu" olanlar için editler var.
.
site içerisinde oto yıkama.
nasıl fikir ama?
.
ilk ben düşündüm, iki komşu site var. yönetimleriyle görüştüm. uygun gördüler. açtım oto yıkamayı. 1000'er konuttan, toplamda 2000 konut var sitelerde.
her daireye iki araçtan, 3000-4000 arası araç var.
.
deli para kazanıyorum.
.
kıskançlıktan şikayetler başladı...
.
sorunlar: "ruhsat" problemi. ruhsat verilmiyor. "belediye" tarafından.
site yönetimlerine kira veriyordum, onların da "maliye" ile başı ağrıdı, çünkü, şirket yapısında olmadıkları için, "kira" alamıyorlar. "aidat" yapıp dolanalım dediler, dolanamadılar.
.
sonuçta, hasetlik, fesatlık ve iki güzide kurumun bürokratik engelleri nedeniyle, battım.
.
mahkemelik de olduk. haksız çıktım: "kiralayan, kiralanan yerinin vasfını bilmekle mükellef" miş.
.
(bak bunlar hep altın kıymetinde bilgi) kıssadan hisse al ibrahim; sen bu işe yatırım yapmazdan evvel, bürokratik engelleri aşmakla "mükellef"miş sin...aşarım demiş sin. yanılmış sın. ibbraaaahiiiim.
.
sonuç: tek akıllı ben değilmişim...sen de değilmiş sin ibbraaahimm.
.
oldu mu ibrahim.
.
edi yıkama: soru: "genel kurul" kararı alınsaydı, olurdu...demiş bir arkadaş, güzel fikir mantıklı.
cevap: beşte dört çoğunluk lazım..araştırdım...o sağlanmıyor genel kurullarda...oturduğum site birisi...yönetim kurulu başkanı da oldum hırs yapıp.
.
edi yıkama 2: soru: "deli para kazanıyorum" kısmına takılmış bir suser, ne deli para, 1 milyon mu diyor.
cevap: orantı canım kardeşim...1 milyon sermaye koyarsan tabi 100 bin kazanırsın...sence oto yıkamaya kaç tl. koymuşumdur da öyle yazmışımdır...şahsına notum, sen girişimci olma. b.knu çıkartabilirsin.
Sık geçen başlıklar
acimadiki 7
ekşi profilisen de benim hatalarımdan birisin.
sen en güzel duyguların katilisin.
senin için harcanan zamana yazık.
sen de diğer geçirdiğim, yıllar gibisin.
sen en güzel duyguların katilisin.
senin için harcanan zamana yazık.
sen de diğer geçirdiğim, yıllar gibisin.
tutmaz bu başlık. ama yazayım
1 kg. anzer balı al, takribi 1500 tl.
1 kg. tereyağı al. kars yayık, organik. 750 tl.
1 kg. soğuk sıkım zeytinyağı al, özel üretim, ayvalık. 750 tl.
.
bunları ayrı kaplara döküp, ellerini içine sok. ömrünün sonuna kadar "bir elin yağda, bir elin balda" yaşa.
1 kg. anzer balı al, takribi 1500 tl.
1 kg. tereyağı al. kars yayık, organik. 750 tl.
1 kg. soğuk sıkım zeytinyağı al, özel üretim, ayvalık. 750 tl.
.
bunları ayrı kaplara döküp, ellerini içine sok. ömrünün sonuna kadar "bir elin yağda, bir elin balda" yaşa.
kim bu burcu?
tanıştır, beni de sevsin.
tanıştır, beni de sevsin.
kefen bezi ve tabut.
.
gerçekçi hayaller kurun. mesela bu ikisi garanti gibi bir şey.
.
gerçekçi hayaller kurun. mesela bu ikisi garanti gibi bir şey.
bozkurt yapabilir miyim?
havluya sarın.
.
ciddi entry olduğunu ispat için açıklama yazayım:
havluyu üstüne kapatıyosun, o kaçıyor, bi daha kapatıyosun kaçıyor falan, iş oyuna dönüyor, stresi gidiyor. sonra sıkmadan, sıkıştırmadan havluya sarıyorsun, patisini dışarı alıyorsun, ilkini kes, derin kesme. tedirgin olursa çıksın havludan, sonra yine oyunlar şakalar, böle böle alışıyor işte.
.
peeeeeeeh, ben yazar olurken hep isterdim ki, kuantum fiziği başlığına iki satır da ben kaktırayım, ordan ülke gündemine damga vuracak başlıklar açayım...:(
.
geldiğim noktaya bak. inermisin çıkarmısın.
gafa yok demek ki.
.
ciddi entry olduğunu ispat için açıklama yazayım:
havluyu üstüne kapatıyosun, o kaçıyor, bi daha kapatıyosun kaçıyor falan, iş oyuna dönüyor, stresi gidiyor. sonra sıkmadan, sıkıştırmadan havluya sarıyorsun, patisini dışarı alıyorsun, ilkini kes, derin kesme. tedirgin olursa çıksın havludan, sonra yine oyunlar şakalar, böle böle alışıyor işte.
.
peeeeeeeh, ben yazar olurken hep isterdim ki, kuantum fiziği başlığına iki satır da ben kaktırayım, ordan ülke gündemine damga vuracak başlıklar açayım...:(
.
geldiğim noktaya bak. inermisin çıkarmısın.
gafa yok demek ki.