bu yıl da sözlükle girdik yeni yıla aq.
Sık geçen başlıklar
veda ederken 2019'a bir not bırakmak 10
ekşi'de görbana oğlumu verdin, seni ölene dek unutmayacağım 2019.
ananın amı iki bin on dokuz.
hayatımın en enteresan yılı oldu desem yeridir. ilk sillesini başlar başlamaz, 7 ocak günü indiriverdi. bir şiire, bir şarkıya, bir rakama, bir harfe küstürdü. badem ezmesine küstüm yahu daha ne olsun? sevdiklerimin çoğunun sağlık problemleriyle geçen, birkaç kez ödümü patlatan, ilk yarısı kabus gibi geçen 2019 ikinci yarıda toparladı kendini de mutlu etti. evet, bol gözyaşı vardı 2019’da. dileyelim yeni yılın tamamı 2019’un ikinci yarısı gibi geçsin.
bu sene beraberinde çok veda getirdi, bazıları çok üzse de bazıları “oh be dünya varmış!” dedirtti. bir sonraki sene çok veda getirmesin artık, benim hayatımda az ama öz bir avuç insan kaldık şunun şurasında.
“çok pek kıymetlim”i* bana getirdiği için temmuz ayına ne kadar teşekkür etsem az. “2019’u güzel kılanlar” listem pek uzun değil ama enteresan; en büyük teşekkür leblebi tozu ve before the rain’e, hayali kurulan uzun bir tren yolculuğu’na sonra, her günaydına ve her iyi geceler dileğine.
yılın şarkısı the bard’s song filmi de derman olsun. 2020 her yıldan daha güzel olsun.
yılın son ayı bana enteresan sürprizler hazırlamış, önce sevindirip sonra üzdü. olsun. 4-22 aralık tarihleri arasında geçen zamana teşekkür ederim tanrım. sessizliğe gömülmek güzel şey, kendini matah bir şey sanmak çirkin. son şakasını yaptığına göre 2019 artık bitebilir. senenin son konserini bu akşam gerçekleştirmiş biri olarak ben yılı zaten bitirdim. haydi bakalım gelsin sıradaki.*
2020’de bol bol kavuşmak olsun, ağız dolusu kahkahalar, çok ferahlık, hep sevinmek, az özlemek. yüreği güzel ve zihni berraklara şimdiden mutlu yıllar.
bu sene beraberinde çok veda getirdi, bazıları çok üzse de bazıları “oh be dünya varmış!” dedirtti. bir sonraki sene çok veda getirmesin artık, benim hayatımda az ama öz bir avuç insan kaldık şunun şurasında.
“çok pek kıymetlim”i* bana getirdiği için temmuz ayına ne kadar teşekkür etsem az. “2019’u güzel kılanlar” listem pek uzun değil ama enteresan; en büyük teşekkür leblebi tozu ve before the rain’e, hayali kurulan uzun bir tren yolculuğu’na sonra, her günaydına ve her iyi geceler dileğine.
yılın şarkısı the bard’s song filmi de derman olsun. 2020 her yıldan daha güzel olsun.
yılın son ayı bana enteresan sürprizler hazırlamış, önce sevindirip sonra üzdü. olsun. 4-22 aralık tarihleri arasında geçen zamana teşekkür ederim tanrım. sessizliğe gömülmek güzel şey, kendini matah bir şey sanmak çirkin. son şakasını yaptığına göre 2019 artık bitebilir. senenin son konserini bu akşam gerçekleştirmiş biri olarak ben yılı zaten bitirdim. haydi bakalım gelsin sıradaki.*
2020’de bol bol kavuşmak olsun, ağız dolusu kahkahalar, çok ferahlık, hep sevinmek, az özlemek. yüreği güzel ve zihni berraklara şimdiden mutlu yıllar.
huzur içinde uyu baba.
kötü insanları tanıma senesi.
sen de herkes gibiydin 2019. hiçbir farkın yoktu. 2020 nin de bir farkı olmayacağı gibi.
üniversiteden mezun olduğum, askerliğimi yaptığım yıl oldun. bunlar gerçekleşirken sevgilim hep benimleydi. üniversitede, askerde hep yanımda oldu. beni gerçekten bekledi. üniversiteden mezun olmamı ayrı bekledi, mezun olduktan sonra askere gitmemi ayrı bekledi, askerden izne gelmemi ayrı bekledi, askerliğimin bitmesini ayrı bekledi. askere gittiğimde sabahın beşinde benimle birlikte uyandı. akşam onu aramamı bekledi. aradığımda bir kere bile işim var demedi. telefon on saniyeden fazla çalmadan açtı. saatlerce konuştu. onunla sabahtan akşama kadar hiç konuşamadığım ya da çok az konuştuğum günlerde hiç şikâyet etmedi. oradaki olaylara sinirlenip sinirimi ona yansıttığımda beni yalnız bırakmadı, bana anlayış gösterdi. hep güvendiğim aklıyla, iyi kalpliliğiyle beni korudu. hafta sonları izne çıktığımda uykusunu bırakıp birliğime dönene kadar benimle konuştu. bu yıl, bana sevgilimin ne kadar anlayışlı, ne kadar sabırlı, ne kadar temiz kalpli ve ne kadar güzel bir insan olduğunu gösterdi. hem de defalarca. o olmasaydı (bunu söylemeyi hiç sevmiyorum çünkü bir an için onun olmadığını düşünmek bile beni huzursuz ve tedirgin ediyor) ne üniversiteyi bitirmiş olmamın ne de askerliğimi bitirmiş olmamın bir tadı olacaktı. hayatımda her şey, her an onunla güzel. o benim hayatım. bu yıl, böyle bir sevgiliye sahip olduğum için güzel. kendisine buradan kocaman bir "iyi ki varsın" diyorum.
sen de benim hatalarımdan birisin.
sen en güzel duyguların katilisin.
senin için harcanan zamana yazık.
sen de diğer geçirdiğim, yıllar gibisin.
sen en güzel duyguların katilisin.
senin için harcanan zamana yazık.
sen de diğer geçirdiğim, yıllar gibisin.
muhteşem başlayıp dibi gösteren bir yıl oldun. seni tanımak güzeldi...