Sık geçen başlıklar

karbon ayak izinin vergilendirilmesi gerekiyor 1

ekşi'de gör
bi avuç yamyamın yediğini içtiğini bizden tahsil etmekle görevlendirilmiş akepe insanı, egonomi şeysi memet'in şahane fikri.

https://x.com/…882996?t=2oaom_pfpmawwsgvvksjoa&s=19

memedim bu kadar hırpalama kendini be guzum.
'zengin, güçlü, akepeli olmayan herkeşler cebindeki ve bankasındaki parasını verip defolup evine gitsin' desen de olur.
sonuçta canını yediğim o karbon ayak izini araç filosuyla özel uçaklarıyla gezenler değil, balık istifi otobüslerde gidip karın tokluğuna kölelik yapanlar üretiyor değil mi.