engin ardıç ölmeseydi,
'yahu manjari çikolata mus dediği ıslak kek.hepimizin evinde yaptığı..' şeklinde yalardı.
eksikliği hissediliyor.
odunun bol olsun büyük usta.
25.02.2024 · 23. sıra
gijjikli
23.02.2024 23:17