aynı açıklamada ''nato savunma örgütüdür. rusya ile çatışmaya girme niyetinde değiliz. rusya birliklerini ukrayna’dan çekmelidir'' dedi
kaç gündür sözlüğü takip ediyorum da yazarlar ufak bir açıklamada hemen savaş çıkıyor diye heyecan yapıyor. üçüncü dünya savaşının çıkmasına ne kadar da meraklısınız ya?
savaş çıksın da götünüze füzeyi yiyin, aklınız başınıza gelir belki.
02.03.2022 · 46. sıra
33derece
01.03.2022 13:57 ~ 13:59