profesyonel, 100 yılı aşkın tarihi olan bir kulüp sözleşmesi bitmiş oyuncusuyla 2 yıllık daha anlaşıyor, dikkat edin 1 kişi bile çıkıp “performansı çok iyiydi, gol asist katkısı harikaydı, orta sahada öyle bir koşuyordu ki rakibe üstünlük kuruyordu” gibi futbola dayalı yorum yapmıyor yapamıyor.
anca onu dövdü bunu kudurttu şunu güttü diyerek amigoluk meziyetlerini övüyor. sonra da “bir yapı var bizi şampiyon yapmıyor…”
22.06.2024 · 46. sıra
yasli gittm sen geldim
21.06.2024 14:13