Sık geçen başlıklar

ak parti'ye oy atanların pişman olmaya başlaması 2

ekşi'de gör
olmayan pişmanlıktır hayal görmeyin, bir seçim daha olsa bu sefer 60 alırlar. bir kaç ay sonra yerel seçimler olacak en ufak bir oy kayıpları olmaz net.
akp’ye oy veren seçmen türkiye yabancı bir ülkeye satılsa veya rte canlı yayında türk bayrağını yaksa bile kesinlikle pişman olmayacaktır.