Sık geçen başlıklar

12 mayıs 2022 fenerbahçe'nin tweet'i 1

ekşi'de gör
her zaman söylüyorum fenerbahçe camiası kadar çevresine rahatsızlık veren başka bir camia dünyada yoktur.
4 senede 4 farklı takımın şampiyonluğunu görmüşler, 9 senedir teneke kupa görmemişler hala yok 12 mayıs, yok trabzon maçını neden istanbulda oynuyor neden burada seviniyor.

ben bir galatasaraylı olarak berbat bir sezon geçirmişim lan bana ne trabzonun maçını nerede oynayacağından delirdimiz mi lan siz? artık başarısızlığınızın sebeplerini kendinizde arayın başkalarını rahatsız etmekten vazgeçin gerçekten yeter be kardeşim bıktık ağlamanızdan.