böyle bir coğrafyada maaşlı çalışıp hayal kuran beyaz yakalı olarak, ne kadar gerizekalı olduğumu bana tekrar sorgulatan başlık.
Sık geçen başlıklar
fuckgloballythinklocally 23
ekşi profilipeki bundan bize ne amına koyayım dediğimdir.
sana bu başlığı açtıran motivasyonunun da ayrı amına koyayım.
edit: bana niye kimse laf atmadı lan. ben de hakettim bence.
edit tekrar: sağ ol burhanım. ben de seni öptüm.
sana bu başlığı açtıran motivasyonunun da ayrı amına koyayım.
edit: bana niye kimse laf atmadı lan. ben de hakettim bence.
edit tekrar: sağ ol burhanım. ben de seni öptüm.
demirören ve yandaş 5 şirketin 18den dolar bozup 10dan alması iddiasıdır.
bu iddianın gerçek olduğu kabak gibi ortada.
ne güzel iş aq ya. krediyi devletten al. aynı devlet sana dolar al abi desin dolar al. dolar sat abi desin dolar sat. sorunca da ticari sır kanka paylaşamayız de. oldu aq. gerçekten oldu.
kaynak
edit: bu bir ihbardır. kamu vicdanını aydınlatmak zorundasınız.
bu iddianın gerçek olduğu kabak gibi ortada.
ne güzel iş aq ya. krediyi devletten al. aynı devlet sana dolar al abi desin dolar al. dolar sat abi desin dolar sat. sorunca da ticari sır kanka paylaşamayız de. oldu aq. gerçekten oldu.
kaynak
edit: bu bir ihbardır. kamu vicdanını aydınlatmak zorundasınız.
madem öyle bu bir ihbardır.
demirören ziraat bankası kredisini nerede kullandı?
demirören ziraat bankası kredisini nerede kullandı?
istanbulda kiralık daire krizini kanıtlar nitelikte ilandır. sarıyer taraflarında bir daire için emlakçı bana 4 adayın olduğunu, ev sahibinin bu adaylar arasından beyan edilecek gelir düzeyine göre seçim yapacağını, istersem seçmelere katılabileceğimi söyledi. nba draftına katılıyoruz sanki aq altı üstü ev kiralayacağız it oğulları.
her dönem 2bin dolara denk gelen maaş yeterli maaştır. bu sınırı aştıktan sonra sorumluluk da işi kaybetme riski de artıyor.
edit: siktimin salakları tl'nin sürekli değer kaybından ötürü dolar yazdık. bu z kuşağı hakikaten gerizekalı.
edit tekrar: z kuşağı arkadaşlarla uzun uzun tartıştık. vardığımız sonuç gerizekalı değillermiş. bilginiz olsun.
edit: siktimin salakları tl'nin sürekli değer kaybından ötürü dolar yazdık. bu z kuşağı hakikaten gerizekalı.
edit tekrar: z kuşağı arkadaşlarla uzun uzun tartıştık. vardığımız sonuç gerizekalı değillermiş. bilginiz olsun.
ucuz işgücü, çin tipi büyüme hayali ve ab'den alınan milyar eurolar.
bu açık kapı politikasını destekleyen kim varsa beynini sikiyim.
bu açık kapı politikasını destekleyen kim varsa beynini sikiyim.
bu hafta kılınacak cuma namazı haftaya ertelenebilir. bi arkadaşım diyanette tespih o söyledi.
edit: bi arkadaşım ekolü yine haklı çıktı. şaka bir yana geç alınmış doğru karar.
edit: bi arkadaşım ekolü yine haklı çıktı. şaka bir yana geç alınmış doğru karar.
araç benim. keyif benim. sağlık benim. istersem arabamı ateşe verip aleviyle de sigaramı yakarım. kimse karışamaz.
edit: arabamı yakamıyormuşum. kendimi yakarım o zaman.
edit 2: kendimi de yakamazmışım. ulan ağız tadıyla bi cinnet geçiremedim. ateşi olan var mı?
edit: arabamı yakamıyormuşum. kendimi yakarım o zaman.
edit 2: kendimi de yakamazmışım. ulan ağız tadıyla bi cinnet geçiremedim. ateşi olan var mı?
twitterda videoyu paylaşan arkadaş tesadüfe yaşıyoruz demiş ama asıl tesadüfe yaşayan o köpekbalığı gibi geldi bana.
kuran'da da %18 olması durumudur. adamlar allahın kitabından bile pay alıyor.
edit: %1'de olsa vergi vergidir.
edit: %1'de olsa vergi vergidir.
50tl'ye kadar tüm banknotların demir olması gerektiği şeklinde katıldığım önermedir. cebimizde 50 lira varken en azından paramız varmış hissiyatına kapılmayız.
not: başlık istanbuldaki kiralık daire fiyatlarının ne kadar anlamsız noktalara geldiğini dikkat çekmek amaçlıdır.
tanım: sahibinden.com'da 1.700'ye kiraya verilmek istenen evdir. link
insanlarda ahlak kalmamış. bu evin 1.700 tl edeceğine karar veren emlakçı arkadaşın da gözlerinden öperim.
edit: konum dolayısıyla bu fiyatı normalleştiren arkadaşlar var anlaşılan. konuyu yanlış anlamışsınız arkadaşlar. kira fiyatı belirlemenin eğitimsiz ve aç gözlü insanların tekelinde olması bu bok gibi evlere 1.700 istenmesini normal kılıyor. ben de beşiktaşta oturuyorum ödediğim kira 2.000 lira, bu ev 1.700 lira ediyorsa benim ev sahibimin de çıkıp "e o zaman benim evim de 3.000 lira eder" diyebiliyor.
edit 2: arkadaşlar bu fiyatlara beylikdüzünde residence tutulabileceğini sizin kadar bizde biliyoruz. burada ifade etmeye çalıştığım şey, emlak fiyatlarının belirlenmesindeki saçmalık. bu sadece bir örnek. bunun gibi yüzlerce ev var beşiktaşta. hepsinin toplamı ilgili semtteki kira enflasyonuna etkisi çok fazla oluyor. bu gibi ilanları gören ev sahipleri "bu ev 1.700 ederse benim evim 3.000 eder" deme hakkını kendisinde buluyor.
son olarak fikrimi beyan ediyorum. paylaştığım duruma katılmayabilirsiniz ama bu hakaret etmenizi gerektirmez.
tanım: sahibinden.com'da 1.700'ye kiraya verilmek istenen evdir. link
insanlarda ahlak kalmamış. bu evin 1.700 tl edeceğine karar veren emlakçı arkadaşın da gözlerinden öperim.
edit: konum dolayısıyla bu fiyatı normalleştiren arkadaşlar var anlaşılan. konuyu yanlış anlamışsınız arkadaşlar. kira fiyatı belirlemenin eğitimsiz ve aç gözlü insanların tekelinde olması bu bok gibi evlere 1.700 istenmesini normal kılıyor. ben de beşiktaşta oturuyorum ödediğim kira 2.000 lira, bu ev 1.700 lira ediyorsa benim ev sahibimin de çıkıp "e o zaman benim evim de 3.000 lira eder" diyebiliyor.
edit 2: arkadaşlar bu fiyatlara beylikdüzünde residence tutulabileceğini sizin kadar bizde biliyoruz. burada ifade etmeye çalıştığım şey, emlak fiyatlarının belirlenmesindeki saçmalık. bu sadece bir örnek. bunun gibi yüzlerce ev var beşiktaşta. hepsinin toplamı ilgili semtteki kira enflasyonuna etkisi çok fazla oluyor. bu gibi ilanları gören ev sahipleri "bu ev 1.700 ederse benim evim 3.000 eder" deme hakkını kendisinde buluyor.
son olarak fikrimi beyan ediyorum. paylaştığım duruma katılmayabilirsiniz ama bu hakaret etmenizi gerektirmez.
oecd verilerine göre türkiye’deki çalışanlar haftada ortalama 47.9 saat mesaiyle dünyada birinci sırada yer alıyor. yani zaten fazla çalışıyoruz. mesaiye 2 saat eklemek yerine 2 saat çıkarılarak haftada 2 gün tatil yapmaya razıyım.
tanım: katılmadığım önerme.
edit: kaynak
tanım: katılmadığım önerme.
edit: kaynak
sikici'dir. herkesin en az 1 kere sikici nickini kullanan rakibi olmuştur. eğer olmadıysa sikici nickli olan sizsinizdir.
diş hekimi oldu. evli değil. hala çok güzel.
neden herkesin hep kötü hayatları olmasını istiyorsunuz ki.
edit: arkadaşa yazanlar oldu. garip milletiz valla :)
neden herkesin hep kötü hayatları olmasını istiyorsunuz ki.
edit: arkadaşa yazanlar oldu. garip milletiz valla :)