Sık geçen başlıklar

demirören'in 18'den dolar satıp 10'dan alması 2

ekşi'de gör
dusunsene 1.000.000 dolar bozdurdu.
pesine 1 gunde 1.600.000 dolar parasi oldu.
bu kadar kisa zamanda 600.000 dolar parayi kumarda kazanamazsin.

düşün bu sadece 1milyon ornegi...
kimbilir bunun kac kati işlem yapıldı?

peki aradaki fark kimin cebinden cikti?

senin, benim, bizim, hepimizin...

ev almaya hazirlanirken tapu dairesi 10 gun sonraya randevu verdigi icin parasi kendini korusun diye dolara yatiran 20 yillik evli ciftin ev parasindan cikti.

dugun hazırlığı yapan ve 5 senedir biriktirdigi daha fazla hic olmasin diye dolara yatiran temizlik gorevlisinin parasından cikti.

yurtdisinda bursla okuyan cocuguna para yollamak için emekli maasindan arttirdigi parasini yukselen dolar karşısinda iyice erimesin diyen babanin, o evladin rizkindan cikti.

bunlar gibi yüzlerce ornek var.
tek dertleri uc kurus paralarinin degersizlesmesine mani olmakti.

paralari yok olan bu insanlarin gozlerinin icine bakabilen akpli siyasetci olmayacak tabiki...

onlari ölümüne savunan kendi fakirligini kabullenmis akp sevdalilari olmayacak tabiki...

gozlerini para bürümüş bu yandaslar, onlara bu imkani veren siyasiler elbet bir gun kanun önünde bu yaptiklarinin hesabini vereceklerdir.
uzak degil o gunler...

unutmayin; ekonomik boykot bunlara ne yaptiklarini hatırlatacak yegâne yontemdir.
demirören ve yandaş 5 şirketin 18den dolar bozup 10dan alması iddiasıdır.

bu iddianın gerçek olduğu kabak gibi ortada.

ne güzel iş aq ya. krediyi devletten al. aynı devlet sana dolar al abi desin dolar al. dolar sat abi desin dolar sat. sorunca da ticari sır kanka paylaşamayız de. oldu aq. gerçekten oldu.

kaynak

edit: bu bir ihbardır. kamu vicdanını aydınlatmak zorundasınız.