Sık geçen başlıklar

roriro 14

ekşi profili
8 aydır işsizim deyip sesini duyurmaya çalışan, yolunu gözleyen çoçuğuna belki bir lokma ekmek götürme umudu ile, esenler belediye başkanı'na seslenen vatandaşa, göbeği bir metre önde giden, fravun kibrine sahip siyasal islamcı bir başkan tarafından yapılan el hareketi.
https://twitter.com/i/status/1136757168898809858
edit:devamında kendinden uzaklaştırtıp korumalarına dövdürttürüyor vatandaşı.

https://twitter.com/i/status/1137018277539041281

bunlar kimsesizlerin kimsesiydi demi?.
hayatım boyunca sağ görüşlü oldum bunları tanıdıktan sonra solcu oldum
şu an bir devrimci oldum desem yalan olmaz.
hem hırsızlar, hem arsızlar, hem iftiracı hem komplocular, hemde siyonizmin emrindeler.

ne müslümansınız, ne insansınız, nede türksünüz, siyasal bir ebola virüsüsünüz.
cahil ve cani bedenlerde hayat buldunuz.
ama artık çok oldunuz.
siyasal islam elbise değiştirmeye hazırlanıyor. bunlar aynı havuzun balıkları.
40 partileri de olsa gerçekte o bir partidir.

edit: bu bir rte oyunudur.
ben yıprandım. hakkımda atın tutun ben topuklayınca kalan işi başka bir maske ile devam ettirin.
10 elaman varsa ikisi kovulur onların maaşı kalanlara zam olarak yansır o 8 kişi on kişilik iş yapmaya başlar zaman içinde dayanamaz istifa ederler tazminat yengen olur. yerlerine daha ucuz çalışacak elamanlar girer 10 kişi tabi. eski personele ödenen paranın yarısıyla yeni personel.
patron herdaim ziker.
ama millet demişsin sürüye.
tanım yanlış.
edit: ulan madem üstünsün burada ne işin var.
sizi bin yılda beslesek nankörlük ve kahbeliğinizden bir şey kaybetmediğinizin özetisin işte.
fildişinde çinliler hintliler en az 15 kişi kaldıkları dairelere 500 dolar öderken
ben tek olduğum halde 1000 dolar ödüyordum arap ev sahibine. sadece türk olduğum için iki kat alıyordu. araplardaki aşağılık kompleksinden dolayı oluşan türk nefretini bilmez bu toplumun öküzleri.
hangi arap ülkesine gitseniz o 600 yılın kinini kusarlar, bizi müslüman bile saymazlar ama tuvaletlerin de tahret muslukları bile yoktur o abdestten böyle namaz çıkar.

osmanlının gerileme dönemi o beğenmediğin türk kültürünün arap kültürüyle yoğrulmasıyla başlamıştır.
atatürk'ün başarısının ana sebebi bu milleti asalak ırkların etkisinden kurtarmasıdır.
bak 17 senede arap aşığı bir zihniyet yarı sömürge manda etti bizi.
aşiret ve kabileci toplumlar tarihte hep güdülmüştür.

sizi binlerce yıl haçlı ordularının elinden kurtarmış bir millete ihanetiniz tarihe geçmiştir.
eğer biz bu kapıyı tutmasaydık ne bir arap nede başka bir ırk var olamazdı ortadoğu da.

osmanlıya ihanetinizin meyvesidir israil.
siz bedevi çadırın da ingilize deve eti sunup dansöz oynatmada mahirsiniz ancak
iran körfezden girip mısırdan çıkmamışsa rus yüzlerce yıl o soğuk topraklarda kalmak zorunda kalmışsa biziz ulan bunun nedeni.

hiç mütevazı olamıycam. şimdi siktir git.