sigorta yoktur, çalışmadığı gün para almaz.
belli dönem çalışır
ustalık gerektirir; o parayı alıyorsa işini hem düzgün yapıyordur hem de eli hızlıdır
öğlen yemeğini yanında getirir, yol ücreti almaz
kaldığı yer derme çatma bir dam ya da bir çadırdır
işinize gelirse asgari ücretli işinizi bırakıp bu işi yapabilirsiniz.
Sık geçen başlıklar
nirvanayakavusmak 11
ekşi profilimillet can derdindeyken, küçücük çocuklar enkaz altında acıyla ağlarken,
ve ölüme terkedilirken,
ve ölürken kurtarma çalışmasını başlatmak için talimat bekleyenler /talimat vermeyenler için neredeydi bu başlıklarınız!!!?
ben yiten canların açlıktan enkaz altında ağlayarak inleyerek ölen çocuklarımızın hesabı için tabi ki seçim isteyeceğim, geç olmadan!
ve ölüme terkedilirken,
ve ölürken kurtarma çalışmasını başlatmak için talimat bekleyenler /talimat vermeyenler için neredeydi bu başlıklarınız!!!?
ben yiten canların açlıktan enkaz altında ağlayarak inleyerek ölen çocuklarımızın hesabı için tabi ki seçim isteyeceğim, geç olmadan!
tesla mühendislerinin uykusu kaçmış, bu gece mesai yapacaklarmış
elon musk tweeter hesabını kapatmış
elon musk tweeter hesabını kapatmış
minik yeğenim
hangisini yazsam diğerinin hatrı kalacak. o yüzden yemek yapmak dahil hepsi diyorum.
en çok fedakarlık yaptığını düşünen yönetir.
sizi ezer ezer.. sizi kendisine her daim borçlu bırakır.
sizi manipüle eden yönetir.
sizi narsist olan yönetir
size istediğinizi sunmaz ama dünyaları öyle bir serer ki ayağınızın altına, esas ihtiyacınız asla karşılanmaz ama şükür etmeniz istenir yoksa nankörlükle suçlanırsınız..önce size hata yaptırır sonra onu kullanır..
sizi ezer ezer.. sizi kendisine her daim borçlu bırakır.
sizi manipüle eden yönetir.
sizi narsist olan yönetir
size istediğinizi sunmaz ama dünyaları öyle bir serer ki ayağınızın altına, esas ihtiyacınız asla karşılanmaz ama şükür etmeniz istenir yoksa nankörlükle suçlanırsınız..önce size hata yaptırır sonra onu kullanır..
"bize sadece televizyon şeytan icadı dendi. telefon için böyle birşey denmedi. "
arkadaşlar aydın kuşadası'nda erkek kardeşim berk ergier kayıptır. en son saat 14.30 da kuşadası otogar tarafından kervansayarın oradaki işine doğru yürüyerek yola çıkmıştır.
kimseyle kavgalı değildir, ya da bilinen bir düşmanı, tehdit edeni de yoktu. herkesin sevdiği güleryüzlü biri. herkesin yardımına koşar derdine ortak olurdu. ancak içine kapanık olduğu için derdi olsa da biz üzülmeyelim diye paylaşmazdı.
change ofis de çalıştığı için korkuyoruz ancak işine bugun hiç gitmediğini biliyoruz ama yanında yüklü para olup olmadığını bilmiyoruz.
aşağıya linkini bırakıyorum. gören duyan varsa allah rızası için lütfen bildirsin. 2.5 yaşında kızı var. her yerde arıyoruz. lütfen kuşadası'nda en ufak bilgi bile bizim işimize yarayacaktır.
görsel
iletişim için. 0554 362 20 67
edit. başlığı yukarı taşıyan herkese teşekkür ederim. tüm aile perişanız. ben şu an yollarda onu arıyorum. lütfen destek verin.
edit. hastane ve karakola bildirdik. polise ifade verdik. tüm arkadaşları ile görüştük herkes şaşkın ve kimse birşey bilmiyor.
edit. eşine ve kızına oldukça düşkündü. hiçbir şekilde küsmezdi. kızsa bize küsmez habersi bırakmazdı
görsel
kızıyla en son fotoğrafı
görsel
kimseyle kavgalı değildir, ya da bilinen bir düşmanı, tehdit edeni de yoktu. herkesin sevdiği güleryüzlü biri. herkesin yardımına koşar derdine ortak olurdu. ancak içine kapanık olduğu için derdi olsa da biz üzülmeyelim diye paylaşmazdı.
change ofis de çalıştığı için korkuyoruz ancak işine bugun hiç gitmediğini biliyoruz ama yanında yüklü para olup olmadığını bilmiyoruz.
aşağıya linkini bırakıyorum. gören duyan varsa allah rızası için lütfen bildirsin. 2.5 yaşında kızı var. her yerde arıyoruz. lütfen kuşadası'nda en ufak bilgi bile bizim işimize yarayacaktır.
görsel
iletişim için. 0554 362 20 67
edit. başlığı yukarı taşıyan herkese teşekkür ederim. tüm aile perişanız. ben şu an yollarda onu arıyorum. lütfen destek verin.
edit. hastane ve karakola bildirdik. polise ifade verdik. tüm arkadaşları ile görüştük herkes şaşkın ve kimse birşey bilmiyor.
edit. eşine ve kızına oldukça düşkündü. hiçbir şekilde küsmezdi. kızsa bize küsmez habersi bırakmazdı
görsel
kızıyla en son fotoğrafı
görsel
dizide en normal ve aklı başında insan esra.. güzel konuştu. gerçekler acıdır. çat çat çat koydu ortaya. safiye'nin hastalığına başlarım; hastalık başka terbiyesizlik başka. bu kadın mahalle karılarını da geçti..
hep sms örnek verilmiş. allah'm yaşlandım mı ben o kadar ya.. smssiz zamanları da bilmek ne kötü..
hucum borusu!!!