seren serengil'e hak verecegimi asla dusunmemistim.
sarkiyi duyarsin da oyle gruplar turedi son zamanlarda isimlerini bilmek icin asiri issiz olmak lazim.
Sık geçen başlıklar
trnntkrng 17
ekşi profiliyaninda olup bebegin de bir bacagindan tutup cekecek degilsiniz ya. otur esinin yaninda alt kisimlara bakmadan elini tut yaninda ol yeterli.
normal bir olay.
normal bir olay.
zaman oyle bir zaman ki yolda birisi sana sovse durduk yere duymayip yola devam etmek gerekiyor.
hic ugruna yasamini yitirmis.
hic ugruna yasamini yitirmis.
(bkz: tırnak makası)
fikret orman besiktas'i ne hale getirdi derlerdi haklilarmis.
sessiz sedasız işini yapan mansur yavaş'a onda biri deger verilmedi en basindan beri. pr'sız devam ediyor.
kivanc tatlitug'un sabir sahibi oldugunu gosterir.
ben olsam sokayim can yaman'iniza deyip uzaklasirdim bi noktadan sonra.
can yaman kim abi?
ben olsam sokayim can yaman'iniza deyip uzaklasirdim bi noktadan sonra.
can yaman kim abi?
(bkz: huzur zehirlenmesi)
(bkz: ketö)
muhtemelen olay sonrasinda odadan cikip secim oncesi kadinlara karanfil dagitan bir belediye baskani.
+18 uyarisi koyulmali.
ayrica parmagindaki yuzugun diger esini takan abiye gecmis olsun.
ayrica parmagindaki yuzugun diger esini takan abiye gecmis olsun.
yedekler arasinda messi de olsa tadindan yenmez.
hayaller dani alves gercekler hasan ali/ismail.
hayaller dani alves gercekler hasan ali/ismail.
bu adam ne kadar fenerbahceli ve insan ise :
https://twitter.com/cevdetkagitli
https://www.trabzonhabercisi.com/…/upload/151_1.jpg
ucagin dusmesini isteyen de okadar trabzonsporlu ve insandir.
bunun rengi, takimi, sakasi olmaz. boyle dengesizler her yerde cikabiliyor.
https://twitter.com/cevdetkagitli
https://www.trabzonhabercisi.com/…/upload/151_1.jpg
ucagin dusmesini isteyen de okadar trabzonsporlu ve insandir.
bunun rengi, takimi, sakasi olmaz. boyle dengesizler her yerde cikabiliyor.
sicagi sıcağına icinde olmayi kacirdigim nesildir. televizyona takilan atariler vardı hani (ps filan degil hani 10000 in 1 kasetli olan ve ufleyince calismaya baslayan). amcamin ogullari gelmisti ve delicesine oynuyorduk. fakat adaptor cok isindigi icin bazen cikartip buz dolabina koyuyorduk sogumasi icin (cilgindik evet). tam bu ara esnasinda tesadufen bir haber kanalinda bu olayi görmüştüm ve dunyanin bundan sonra farkli bir yer olacagini tabiki dusunmemistim. aklim her an adaptor patlayabilir diye buzdolabindaydi.
bir kac saat sonra ulan ne adammis be karinca mubarek minvalinde bir cok methiyeyle karsi karsiya kalacak siyah boga. diz kapagina kurban.
acukanlara kanzuk daha iyi yardim eder ama sen bilirsin ssg yine de.