doğu görevini ağrıda yapmış biri olarak çok sevindiğimi söyleyebilirim, umarım gerçektir. ağrı doğunun en gariban, en sahipsiz, en geri kalmış şehridir. gençleri işsiz.. erzurum ihya edilirken bu şehir adeta görmezden geliniyor. ne güzel ne temiz insanlar tanıdım hepsi pırlanta gibi.. inşallah açılır da güzel bi istihdam kapısı haline gelir
Sık geçen başlıklar
126 9
ekşi profilibu da bunadı iyice.. önceden ne güzel adamdı.. filmlerden, kitaplardan bahseder vatan'da yazardı..
değiş sokuş
bana da bi zamanlar bunu söyleyen bi kadın olmuştu. kadıköyde oturuyordu. trafik olmazsa gebzeden 20 dkda geliyorum demiştim de iyi geliyosun müdür demişti amk karısı
adam bi buçuk saat demiş ya la. ben bi buçuk saatte hükümet kurarım amk
kesinlik karnabahar.. sarımsaklı soslu bi yoğurt üstüne
evde de aynı anda yeni yıla girilebiliyo. kesin bilgi yayalım
yalnız bedel ödeyen insanlar atatürk’ün kıymetini anlar zaten
hamını etkiledik de olgunu kaldı