Sık geçen başlıklar

nike üretim merkezinin ağrı olması 1

ekşi'de gör
doğu görevini ağrıda yapmış biri olarak çok sevindiğimi söyleyebilirim, umarım gerçektir. ağrı doğunun en gariban, en sahipsiz, en geri kalmış şehridir. gençleri işsiz.. erzurum ihya edilirken bu şehir adeta görmezden geliniyor. ne güzel ne temiz insanlar tanıdım hepsi pırlanta gibi.. inşallah açılır da güzel bi istihdam kapısı haline gelir