hapse girmek problem değil diyene satılık hesap
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
(bkz: düşüyor mu böyle)
cumhurbaşkanı bile adını söylemekten imtina ediyor.
ilkokulda kareli kağıda ülke sınırları çizip, parayla yazı tura atarak yeni topraklar kazanıp kaybettiğimiz oyun. risk'in tenefüs versiyonu.
bu oyun her okulda oynanıyor muydu bilmiyorum ama okuduğum ilkokulda en büyük tenefüs eğlencemiz bu oyundu. hatta öğretmenler sürekli para attığımız için parasına oynadığımızı düşünür kızardı.
zevkliydi.
şu an aynı zevki vermez, bu yüzden tam olarak çocukluğa dönülse yine bıkmadan oynanacak oyundur kendisi.
bu oyun her okulda oynanıyor muydu bilmiyorum ama okuduğum ilkokulda en büyük tenefüs eğlencemiz bu oyundu. hatta öğretmenler sürekli para attığımız için parasına oynadığımızı düşünür kızardı.
zevkliydi.
şu an aynı zevki vermez, bu yüzden tam olarak çocukluğa dönülse yine bıkmadan oynanacak oyundur kendisi.
“biz bu evde 10 orospuyuz 10umuz birleşsek senin gibi bir orospu çocuğu doğuramayız”
diyen emekçi ablayı getirdi akıllara...
`edit:` yav amk bu saçma twit bile doğu perinçek’in partisinin aldığı oydan fazla fav almış. bu neyin artistliği anlamadım.
sen destek falan verme arkadaş, sen kimsin ki desteğin ne olsun? nedir bu adamdaki bu hava anlamadım yıllardır, taşa sikini sürtüp dağı siktim kafasında herif.
edit: olum mesaj atıp durmayın lan yeter artık, sağdaki resim ekrem dumanlı:)
ekrem dumanlı kim diye de sorarsanız valla söverim haaa!
bu arada bu fotoğraf da sana * girs... neyse
diyen emekçi ablayı getirdi akıllara...
`edit:` yav amk bu saçma twit bile doğu perinçek’in partisinin aldığı oydan fazla fav almış. bu neyin artistliği anlamadım.
sen destek falan verme arkadaş, sen kimsin ki desteğin ne olsun? nedir bu adamdaki bu hava anlamadım yıllardır, taşa sikini sürtüp dağı siktim kafasında herif.
edit: olum mesaj atıp durmayın lan yeter artık, sağdaki resim ekrem dumanlı:)
ekrem dumanlı kim diye de sorarsanız valla söverim haaa!
bu arada bu fotoğraf da sana * girs... neyse
parayla tutulmus bir provakatordur, sadece basit bir kadin degildir. secim yaklastikca cok daha fazla provakator muhalefetin ustune yollanacaktir.
akhisarspor'un sahaya çıkmasıyla aykut kocaman'ın bütün planlarının bozulduğu maç.
iktidar ile el ele verip şerefsizlikle ağlaya ağlaya çıktığınız bir finalde daha rezil olup evinize döndünüz.
tebrikler akhisarspor.
iktidar ile el ele verip şerefsizlikle ağlaya ağlaya çıktığınız bir finalde daha rezil olup evinize döndünüz.
tebrikler akhisarspor.
valla sıkıntı ülke bayrağına allah lafzı yazan dangalaklardan başlıyor. ne de olsa savaşta mızrağın üzerine kuran takarak savaş kazanmaya çalışan yezitlerin torunları.
örneğin ben bu yavşaklara karşı savaşsam müslüman olarak o bayrağın olduğu uçağı düşürmeyecek, gemiyi batırmayacak mıyım?
kimse kusura bakmasın ibnelik suudilerden başlıyor.
örneğin ben bu yavşaklara karşı savaşsam müslüman olarak o bayrağın olduğu uçağı düşürmeyecek, gemiyi batırmayacak mıyım?
kimse kusura bakmasın ibnelik suudilerden başlıyor.
savaşa karşıyız.
tutacağımız tek taraf kendi ülkemizin çıkarları olacaktır.
tehdidin bize de yönelmemesi için siperleri kazacağız.
birbirlerini yiyebilirler. tarafsız olmak, savaşa girmemek bu ülke insanlarının her birisinin aziz canını savunmak için en güzel davranıştır.
ayrıca bu iki ülkenin savaşmaması için de gerekli çaba gösterilir.
ama aktroll kardeşim yarın birileri yahudi cesaret madalyasına bakıp tarafını seçerse üzülme emi.
tutacağımız tek taraf kendi ülkemizin çıkarları olacaktır.
tehdidin bize de yönelmemesi için siperleri kazacağız.
birbirlerini yiyebilirler. tarafsız olmak, savaşa girmemek bu ülke insanlarının her birisinin aziz canını savunmak için en güzel davranıştır.
ayrıca bu iki ülkenin savaşmaması için de gerekli çaba gösterilir.
ama aktroll kardeşim yarın birileri yahudi cesaret madalyasına bakıp tarafını seçerse üzülme emi.
bunun için başlık açan gerizekalı yazardan farkı olmayan takipçidir.
bizim ülkeye ve insanına fazla yükleniyorlar. yok işte bilim adamı çıkmıyormuş, seçim sonuçlarıymış, teknoloji yokmuş, gücü ele geçiren baskıyı kuruyormuş vs. çok büyük haksızlık. kapasite bu kadar kardeşim. sen bu ülke insanına dayayacaksın galatasaray'ı fenerbahçe'yi, başı açık mı kapalı mıyı, bizim köy mü karşı köy müyü, türk mü kürt mü, alevi mi sünni mi.
bak adam üşenmemiş başlık açmış, daha da üşenmemiş fotoğraf çekip internete yüklemiş. şimdi tartışalım bu konuyu hep birlikte. on yıl daha, yüz yıl daha bin yıl daha, on bin yıl daha tartışalım. ha bu arada benzine zammış, niteliksiz eğitimmiş, demokrasiymiş. salla gitsin. sen köfteciye odaklan köfteciye.
(bkz: türkiye'deki hiçbir kesimin kaliteli olmaması)
bak adam üşenmemiş başlık açmış, daha da üşenmemiş fotoğraf çekip internete yüklemiş. şimdi tartışalım bu konuyu hep birlikte. on yıl daha, yüz yıl daha bin yıl daha, on bin yıl daha tartışalım. ha bu arada benzine zammış, niteliksiz eğitimmiş, demokrasiymiş. salla gitsin. sen köfteciye odaklan köfteciye.
(bkz: türkiye'deki hiçbir kesimin kaliteli olmaması)
salak çağrıdır.
verdiğiniz o geçersiz oylar akp'nin ekmeğine yağ sürmek demektir.
uğraşsan bu kadar salağa bir araya toplayamazsın.
oy kullanma matematiğini neden anlamak istemiyor bu insanlar?
bir insan neden ısrarla geri zekalı olmak ister?
edit: allahımmm... manifestolarını okudum. bu salaklar parti kurmayı nasıl başardı lan?
verdiğiniz o geçersiz oylar akp'nin ekmeğine yağ sürmek demektir.
uğraşsan bu kadar salağa bir araya toplayamazsın.
oy kullanma matematiğini neden anlamak istemiyor bu insanlar?
bir insan neden ısrarla geri zekalı olmak ister?
edit: allahımmm... manifestolarını okudum. bu salaklar parti kurmayı nasıl başardı lan?
yazar değilken bu tür başlıklara yazılanları okuduğum zaman sinir olur fakat sesimi duyuramazdım. artık yazarım ve söyleyebilirim. bu tür bir ilişkiyi yaşayan, normalleştirmeye çalışan kim varsa hepiniz adi ve şerefsizsiniz. umarım yaşattığınızı yaşamadan ölmezsiniz. siz sormadan söyleyeyim hayır böyle bir durumun öznesi olmadım sadece ne kadar berbat bir şey olduğunu görebiliyorum. sevmiyorsan boşan ne halt yiyorsan ye kimin umurunda? yok ben boşanmayayım kocamı aptal yerine koyayım hem hayatımı yaşayayım hem de düzenimden olmayayım diyorsan pisliğin tekisin. bir de bunların kocasının kazandığı para ile sevgililerine hediye alanları, para yedirenleri var. ulan nasıl vicdanınız el veriyor be bu nasıl adilik? aynı şey tam tersi durum için de geçerlidir. çok daha farklı, kallavi bir yazı yazardım da küfüre karşıyım.
galibiyet için herşey mübahtır zihniyetinin ülkemizdeki en büyük temsilcisi ikiyüzlü futbol faşisti.
ergenliğimde bu şahıs çıkıp trabzon maçında gol attıktan sonra insani laflar etmiş, sonrasında da ali şen tarafından kulüpten sürülmüş, bunun sonucu olarak bizim kuşakta her takımdan taraftarın saygısını ve sevgisini kazanmıştı.
ya o zaman söylediklerinde de samimi değildi ya da o dönem travma yaşayıp kendini inkar etmeye başladı. görüntüde mütevazı, efendi bir karakter ama icraatte onu göremiyoruz.
hayır bu adam yeni böyle olmadı. sadece sinsi sinsi röportajları ve yorumları değil onu kötü yapan. bakın başka teknik direktörler altında gayet efendi takılan oyuncular bu adamın yönetiminde canavara dönüşüyor. ulan volkan demirel bile bu gittikten sonra efendi efendi takılıyordu, senede bir iki ufak gerilimden ibaretti. bilica, lugano gibi en agresif örneklerin bu adam döneminde iyice azma örneklerini vermeyeceğim.
raul meireles kariyerinde 3 kırmızı kart gördü. üçü de bu adamın teknik direktörlüğünde. bir de kırmızı kart görmediği tombala vakası var. ayrıca kırmızı görmesi gereken ve atlanan pozisyonlar da cabası. ve bu adam o kadar kariyerinde, o kadar farklı teknik direktör ile, üst seviye maçlarda bir tane bile kırmızı kart görmedi. çift sarıdan bile görmedi.
dirk kuyt hayranı olduğum futbolculardan. ama fenerbahçede her karara itiraz eden, rakip futbolcularla dalaşan birine dönüştü. premier ligde 208 maçta gördüğü sarı kart sayısı türkiyede 95 maçta gördüğünden bir fazla.
alex de souza kariyeri boyunca iki kırmızı kart gördü. biri daum biri bunun döneminde.
ersun yanal'ın kuyusunu kazıp kocamanı geri getirmeye çalışan grubu hatırlayalım: volkan, bekir, gökhan, emre, selçuk, emenike.
bu akşam da bir fair play hadisesi yaşandı. akhisarlı futbolcu sahayı sakatlanarak terk etti. akhisarlı futbolcular topu taca attıkları için geri verilmesini bekliyordu. gelmedi. ilk kez mi oldu? hayır.
http://m.posta.com.tr/…gol-skandaldir-haberi-135974
http://turkungucu.com/…gol-fair-play-ruhuna-aykiri/
bakın teknik direktör kim? (eleştiren de aziz ve aykutun en samimi kankası rıdvan)
jannsen'in kendini yere atma denemesinde beceriksizliği bu hareketi daha önce başka antrenörler yönetiminde denemediğinin ispatı gibiydi.
yıllar önce bu adam görevdeyken aziz ve tayfası ile ortamı germesi sonucu fenerbahçe tüm kulüpler ile düşman pozisyonuna gelmişti. yine öyle olmasına az kaldı.
aziz yıldırım yönetiminde şampiyon olan teknik direktörler bile kovulabilirken, şampiyon olmadığı halde takımın başında sonraki sezonu görebilen tek hoca olması, cristoph daum ile birlikte tekrar göreve gelen ikinci hoca olması da azizle uyumları konusunda bir işaret (ki daum bence en başarılı fenerbahçe teknik direktörü idi, aykutun böyle bir sicili de yok) temennim kankası azizi de alıp siktir olup gitmesi. ki bir galatasaraylı olarak bunun fenerbahçenin başarısını arttıracağına emin olmama rağmen söylüyorum.
ergenliğimde bu şahıs çıkıp trabzon maçında gol attıktan sonra insani laflar etmiş, sonrasında da ali şen tarafından kulüpten sürülmüş, bunun sonucu olarak bizim kuşakta her takımdan taraftarın saygısını ve sevgisini kazanmıştı.
ya o zaman söylediklerinde de samimi değildi ya da o dönem travma yaşayıp kendini inkar etmeye başladı. görüntüde mütevazı, efendi bir karakter ama icraatte onu göremiyoruz.
hayır bu adam yeni böyle olmadı. sadece sinsi sinsi röportajları ve yorumları değil onu kötü yapan. bakın başka teknik direktörler altında gayet efendi takılan oyuncular bu adamın yönetiminde canavara dönüşüyor. ulan volkan demirel bile bu gittikten sonra efendi efendi takılıyordu, senede bir iki ufak gerilimden ibaretti. bilica, lugano gibi en agresif örneklerin bu adam döneminde iyice azma örneklerini vermeyeceğim.
raul meireles kariyerinde 3 kırmızı kart gördü. üçü de bu adamın teknik direktörlüğünde. bir de kırmızı kart görmediği tombala vakası var. ayrıca kırmızı görmesi gereken ve atlanan pozisyonlar da cabası. ve bu adam o kadar kariyerinde, o kadar farklı teknik direktör ile, üst seviye maçlarda bir tane bile kırmızı kart görmedi. çift sarıdan bile görmedi.
dirk kuyt hayranı olduğum futbolculardan. ama fenerbahçede her karara itiraz eden, rakip futbolcularla dalaşan birine dönüştü. premier ligde 208 maçta gördüğü sarı kart sayısı türkiyede 95 maçta gördüğünden bir fazla.
alex de souza kariyeri boyunca iki kırmızı kart gördü. biri daum biri bunun döneminde.
ersun yanal'ın kuyusunu kazıp kocamanı geri getirmeye çalışan grubu hatırlayalım: volkan, bekir, gökhan, emre, selçuk, emenike.
bu akşam da bir fair play hadisesi yaşandı. akhisarlı futbolcu sahayı sakatlanarak terk etti. akhisarlı futbolcular topu taca attıkları için geri verilmesini bekliyordu. gelmedi. ilk kez mi oldu? hayır.
http://m.posta.com.tr/…gol-skandaldir-haberi-135974
http://turkungucu.com/…gol-fair-play-ruhuna-aykiri/
bakın teknik direktör kim? (eleştiren de aziz ve aykutun en samimi kankası rıdvan)
jannsen'in kendini yere atma denemesinde beceriksizliği bu hareketi daha önce başka antrenörler yönetiminde denemediğinin ispatı gibiydi.
yıllar önce bu adam görevdeyken aziz ve tayfası ile ortamı germesi sonucu fenerbahçe tüm kulüpler ile düşman pozisyonuna gelmişti. yine öyle olmasına az kaldı.
aziz yıldırım yönetiminde şampiyon olan teknik direktörler bile kovulabilirken, şampiyon olmadığı halde takımın başında sonraki sezonu görebilen tek hoca olması, cristoph daum ile birlikte tekrar göreve gelen ikinci hoca olması da azizle uyumları konusunda bir işaret (ki daum bence en başarılı fenerbahçe teknik direktörü idi, aykutun böyle bir sicili de yok) temennim kankası azizi de alıp siktir olup gitmesi. ki bir galatasaraylı olarak bunun fenerbahçenin başarısını arttıracağına emin olmama rağmen söylüyorum.
fiat (bkz: tempra)
gerek elektronik göstergesi gerek tipi bence doksanların özeti
gerek elektronik göstergesi gerek tipi bence doksanların özeti
(bkz: devlet bahçeli)
ezberlenmiş yalanlarına tek tek cevap verecek aşamayı çoktan geçtik. neden mi? cevap verilen yıllarda, cevap verenleri hapislerde çürüttüler, aynı videoda olduğu gibi 155'i ararım demesi de bundan kaynaklanmaktadır. halen de cevap veren gazeteciler işlerinden olmakta, öğrenciler göz altına alınmakta, vatan haini ilan edilmektedir.
laikliğin en güzel şimdi yaşanmadığını, eskiden türkiye'nin daha demokratik olduğunu cevap olarak vermek gerekiyorsa, (yukarıda cevap veremiyorsunuz hakaret ediyorsunuz diyen kişiye istinaden) kesin ve net bir şekilde bu cevabı iletelim. ancak zaten odada bir fil var demek gibi bir şey, ya da ateş yakar, gökyüzü mavi demek gibi. bunu anlayamayan ve inatla ve hatta kimileri bilmekle beraber kasten odadaki fil değil yılan, gökyüzü yeşil, ateş yakmaz diyenlere ne anlatabilirsin? fetö terörist dediğimizde terbiyesizdik, siz ortaktınız ülkeyi bu hale siz getirdiniz, ne istedilerse verdiniz, devlete, askeriyeye siz yerleştirdiniz dediğimizde ise fetöcü diyorlar.
çomar deyip geçmek en tatlısı.
laikliğin en güzel şimdi yaşanmadığını, eskiden türkiye'nin daha demokratik olduğunu cevap olarak vermek gerekiyorsa, (yukarıda cevap veremiyorsunuz hakaret ediyorsunuz diyen kişiye istinaden) kesin ve net bir şekilde bu cevabı iletelim. ancak zaten odada bir fil var demek gibi bir şey, ya da ateş yakar, gökyüzü mavi demek gibi. bunu anlayamayan ve inatla ve hatta kimileri bilmekle beraber kasten odadaki fil değil yılan, gökyüzü yeşil, ateş yakmaz diyenlere ne anlatabilirsin? fetö terörist dediğimizde terbiyesizdik, siz ortaktınız ülkeyi bu hale siz getirdiniz, ne istedilerse verdiniz, devlete, askeriyeye siz yerleştirdiniz dediğimizde ise fetöcü diyorlar.
çomar deyip geçmek en tatlısı.
bu mu cumhurbaşkanı? ülkeyi yöneten insan bu mu? gençlere hitap ederken örnek olacak şahıs bu mu? bir ülkenin itibarını bu dil ile ön plana çıkaracak olan başkan adayı bu mu?
1993 ten örnek vermiş. çok uzak değil yakın tarihe bakalım, soma'da ki faciayı hatırlatalım kendisine. işçileri tekmeleyen danışmanları gösterelim. bu durumda akepe ne oluyor? halk düşmanı, barbar, vahşi yaratıklar mı? neyse terbiyemi bozmayım, ona benzemek istemiyorum
1993 ten örnek vermiş. çok uzak değil yakın tarihe bakalım, soma'da ki faciayı hatırlatalım kendisine. işçileri tekmeleyen danışmanları gösterelim. bu durumda akepe ne oluyor? halk düşmanı, barbar, vahşi yaratıklar mı? neyse terbiyemi bozmayım, ona benzemek istemiyorum
erdogan’dan bugun gelen ikinci sifre.
“sıkıldınız biliyorum”
“s ı k ı l d ı k”. sıkıldım.
“sıkıldınız biliyorum”
“s ı k ı l d ı k”. sıkıldım.
olumlu bulduğum gelişmedir. 600 vekilin olacağı parlamentoda ne kadar çok görüş temsil edilirse o kadar iyidir. üstelik ldp de misyonu olan bir partidir. fakat bu kadar içi dolu olan bir partinin burada "hehe gelsin meclise gelsin, komiklikler şakalar olur" sığlığına indirgenmiş olması da baya trajikomik bir olay. ayrıca cem toker hali hazırda genel başkan dahi değildir.
meral akşener'i desteklediğini daha önce açıkca ifade eden bir yazarın, yazısıdır.
yılmaz özdil'i takip edenler bilir ki, sürekli chp goygoyculuğu yapar ama ne zamanki seçimler gelir başlar chp alehinde yazmaya. inanmayan açsın her seçim dönemi yazısına baksın son 15 yıldır aynıdır. kaynaklarla uğraşamayacağım google var işte.
yılmaz özdil'i takip edenler bilir ki, sürekli chp goygoyculuğu yapar ama ne zamanki seçimler gelir başlar chp alehinde yazmaya. inanmayan açsın her seçim dönemi yazısına baksın son 15 yıldır aynıdır. kaynaklarla uğraşamayacağım google var işte.
ahlaksız düzenin, ahlaksız insanlarıdır. itiraf edemeseler bile kendilerine hiçbir zaman saygıları olmayacaktır. ve başkalarından, hakemetmedikleri mevkii için saygı beklerler. vicdan azabı çekerek geberirler umarım.
peder bir market acti, kumara ve ciciannelerime gitmekten dukkan 12 yasimda sanki bana miras kaldi.
neyse ogleden sonra okula gidene kadar marketin basina gecip, her seyin fiyatını sorarak beni alt etmeye calisan cingenelerle hırsızlık ve gasp sube müdüru gibi mücadeleler verdim. yazarkasayi muhafaza ettim de, raflar bosaldi.. kisa sure icinde battik..
neyse ogleden sonra okula gidene kadar marketin basina gecip, her seyin fiyatını sorarak beni alt etmeye calisan cingenelerle hırsızlık ve gasp sube müdüru gibi mücadeleler verdim. yazarkasayi muhafaza ettim de, raflar bosaldi.. kisa sure icinde battik..
sağa sola küfür yağdıran bir sürü gerizekalının olduğunu gösteren kararlardır.
ne meraklısınız küfür etmeye. ulan ben fb liyim, büyük oğlum da fb li. küçük oğlum da bjk li. ettiğiniz tüm küfürleri hangi takım taraftarı olursanız olun misliyle size iade ediyorum.
rakibi kızdırmak, küçük düşürmek, dalga geçmek için küfür etmenize gerek yok. azıcık beyninizi kullanın yeter.
ne meraklısınız küfür etmeye. ulan ben fb liyim, büyük oğlum da fb li. küçük oğlum da bjk li. ettiğiniz tüm küfürleri hangi takım taraftarı olursanız olun misliyle size iade ediyorum.
rakibi kızdırmak, küçük düşürmek, dalga geçmek için küfür etmenize gerek yok. azıcık beyninizi kullanın yeter.
allah kimseyi audi belgeseli seyredip 31 çekecek duruma düşürmesin dediğim başlık.
hdp'nin bir kısmı mhp'ye kaymış gibi görünüyor.
benim lan bu, bira bitince de denize girerim çıkınca birtane daha içerim. bira içmiycez de o sıcakta rakı mı içicez anlamadım ki, yanlış mı yapıyoruz.
edit: bu kadar favlanınca anladım ki herkes yazı özlemiş, yoksa öyle beğenilecek bir entry değil, sadece olanı yazdım.
edit: bu kadar favlanınca anladım ki herkes yazı özlemiş, yoksa öyle beğenilecek bir entry değil, sadece olanı yazdım.
akp'den beklenen kapak gecikmemiş ve 100 bin yeni imam sözü tokat gibi suratlara çarpmıştır!
(bkz: imam hatipler kapatılsın)
(bkz: imam hatipler kapatılsın)
çektirdiği insanlar da arkasından dedikodu yapar. 'biri şunu sikmeye başlasa da bizi sikmeyi bıraksa.' diye.
edit: bir üstteki entryi yazan arkadaşın tasvip edip etmemesini önemsemiyorum. millet arkasından böyle dedikodu yapıyor mu? e yapıyor. ben onu diyorum. ''hadi gidelim, sikelim.'' demiyorum yani.
edit: bir üstteki entryi yazan arkadaşın tasvip edip etmemesini önemsemiyorum. millet arkasından böyle dedikodu yapıyor mu? e yapıyor. ben onu diyorum. ''hadi gidelim, sikelim.'' demiyorum yani.
tayyip erdoğan bu milletvekiline gariban dedi. varın kendi mal varlığını siz düşünün.
"bir gün zengin olursam, bilin ki haram yemişimdir."
bu sene galatasaray’ın şampiyonluğuna katkı vermiş takım. teşekkürler aziz&aykut brothers
-başakşehir’i yendiler
-beşiktaş’ı şampiyonluk yarışından kopardılar
-kupa maçını kaybedip göztepe’nin avrupa umudunu bitirdiler.
-başakşehir’i yendiler
-beşiktaş’ı şampiyonluk yarışından kopardılar
-kupa maçını kaybedip göztepe’nin avrupa umudunu bitirdiler.
düşüyor
türkiye gibi enflasyon olan bir ülkede bir ekonomik batış olmazsa 4200tl tahminen 3-4 sene içinde kredi tutarı kadara alınmış bir ev için kira bedeli haline gelecektir. 7-8 sene sonra kira değerinin altına bir maaliyete dönüşecektir. eğer bu süre içerisinde iş yerinize ve işinize güveniniz varsa, terfi imkanınız, daha yüksek ücretli bir iş bulma imkanınız da varsa ilk seneler zorlanmakla beraber uzun vadede kazandıracak bir hareket olabilecektir.
- nargile kafe işletmeciliği.
- minibüs durağı kâhyası.
- minibüs durağı kâhyası.
uğur dündar’ın “ezan okunuyor.” cümlesi ülkenin dini manipüleden, baskıdan ne yapacağını şaşırması, muhafazakar kesimin antipatisini kazanmamak için çırpınışı uzunca bir eğitimin(!) ürünüdür. iktidar yıllarca işleye işleye aydın dediklerimizi de sindirmiş biraz demek ki. halk oturumu var şurada, ülke meseleleri konuşuluyor, ezanın okunduğunu belirtmek yersiz. “ee?” derler sana uğur dündar, ee? insanların refleksini durdurdu, soğuk rüzgar estirdi yok yere. muharrem ince’nin çıkışı ise takdire şayan: “ezan okunurken konuşulmayacak diye bir şey yok. biz konuşuyoruz burada, eğlenmiyoruz, şarkı söylemiyoruz, tezek, çöplük vs. demiyoruz.”
hayat gerçekten çok saçma ama bunu demeye gelmedim.
on seneden fazla bir süredir, belki on beş, hayallerimde yaşadığım ankara'dayım. bir buçuk ay oldu nerdeyse. hala inanamıyorum. metroya biniyorum bir sonraki durak kızılay diyor kadın sesi ağlamak istiyorum o an. lan cidden inanılmaz. hayatta kimseyi böyle sevmedim, sen de beni sev ankara.
on seneden fazla bir süredir, belki on beş, hayallerimde yaşadığım ankara'dayım. bir buçuk ay oldu nerdeyse. hala inanamıyorum. metroya biniyorum bir sonraki durak kızılay diyor kadın sesi ağlamak istiyorum o an. lan cidden inanılmaz. hayatta kimseyi böyle sevmedim, sen de beni sev ankara.
(bkz: hicbir sik anlamamak)
kemikten kastı üzerinde azda olsa et olan kemiktir ki çok faydalı çorbalar yapabilirsiniz bu kemikle. sonra kemiğin ilik mevzusu var yine çok faydalı. karatay olaya tamamen sağlık açısından bakmıştır. yok köpek dedi yok şöyle böyle inanmayınız efendim.
edit: omurilik kemik iliği olarak değiştirildi. faydalı olan normal kemik iliği imiş
edit: omurilik kemik iliği olarak değiştirildi. faydalı olan normal kemik iliği imiş
burada malın teki bi şeyler yazmıştı. silip kaçmış gitmiş. o yüzden buraya cevap vermeye falan gerek yok. kimse yazmasın, sessiz sakin arkalarda kaybolsun bu başlık.
(bkz: üniversite yapmak)
(bkz: bunun hocası az olmuş)
(bkz: üniversite yapmak)
(bkz: bunun hocası az olmuş)
bu ikilemde kalıp mesaj attığımda hiç hayır görmedim onu baştan söyliyim ama bu kafaya da 28 yılın sonunda geldim. siz isterseniz atın. sobaya elini değmeden anlamazsın ne kadar sıcak olduğunu.
demin çıplak yıkandım ve şu an halıyı tıraş makinesi ile tıraş ediyorum çünkü sakalları çıkmış. misafir görse ne der.
"kediler herhangi bir şeyden memnun mu" şeklinde değiştirilmesi gereken başlık. suratlarında hep bir memnuniyetsizlik, hep bir "daha iyisi olabilirdi" ifadesiyle gezen başka hayvan görmedim.
valla ben de bir bahar sabahı yazar oldum. hayatım tamamen değişti. dolapta nutellalar oluşuverdi. hiçbir şeyi beğenmez oldum. her gittiğim restoranı ekşide yazarım diye tehdit etmeye başladım. çok acayip bir şeymiş bu.
zeki müren'in en güzel şarkısı diye bir şey olamaz. ancak en iyi elli şarkısı gibi bir liste olabilir. :)
arabaya kapı kullanmadan girip çıkmasıyla krallığını ilan etmiştir.