toplanan milyarlarca dolar vergiler.
ek iletişim ücretleri. çekmeyen hatlar.
bizden değil mantığıyla akut gibi organizasyonlara saldırmalar.
sıfır organizasyon.
yok edilen, peşkeş kesilen, cebe indirilen toplanma alanları.
bu depremin üstüne bunları konuşmayın diyen yavşakları da ben anlamıyorum. hangi parseli sen aldın göt?
Sık geçen başlıklar
cunalan 11
ekşi profilidevletin içi boşaltılıp partiyi devlete entegre edip devlet aygıtı parti devletine çevirlmez.
hainlik bunu yapmaktır.
bu hainliğe göz yumarak sonra devlete küsülmez bu hainliktir demek ise yavşaklıktır.
hainlik bunu yapmaktır.
bu hainliğe göz yumarak sonra devlete küsülmez bu hainliktir demek ise yavşaklıktır.
hiç uğraşmanıza bilim kasmanıza gerek yok.
evrimsel süreçte insan vücudu da kullanılmayan öğeyi beslemez.
kısacası inanmayan, kolunu vücuduna 3 ay bağlayıp hiç kullanmayıp sonucunu görebilir.
kas yapmak da böyledir. kası kararında ne kadar yorarsanız, vücudunuz orayı o kadar güçlendirir. bir kemiği ne kadar zorlar mikro kırıklar yaratırsanız o kemiğiniz o kadar kaınlaşır vs.
yani bunları deneyerek görebilirsiniz. neyini tartışacağız ben onu anlamadım? dünya düzdür bu arada..
evrimsel süreçte insan vücudu da kullanılmayan öğeyi beslemez.
kısacası inanmayan, kolunu vücuduna 3 ay bağlayıp hiç kullanmayıp sonucunu görebilir.
kas yapmak da böyledir. kası kararında ne kadar yorarsanız, vücudunuz orayı o kadar güçlendirir. bir kemiği ne kadar zorlar mikro kırıklar yaratırsanız o kemiğiniz o kadar kaınlaşır vs.
yani bunları deneyerek görebilirsiniz. neyini tartışacağız ben onu anlamadım? dünya düzdür bu arada..
normal olandır.
para duruduğu yerde hegün %10 değer kaybettiği sistemlerde, hiperenflasyon durumunda gerçekleşir.
herkes parayı şimdiden harcama, alabileceğine alma yarışına girer. bunda garip olan hiçbirşey yoktur.
tem kavacık kavşağında köprüden önce son çıkış yazıyor ya. he şu anda kriz o noktada, az kaldı ama o kavşak geçildi geçilecek. işte o zaman görürsün kimse bir şey satın alabiliyor mu, evde aç aç oturuyor mu..
bu krizden çıkmanın artık tek yolu da, erken seçimdir. başka da hiçbir çözümü yoktur.
para duruduğu yerde hegün %10 değer kaybettiği sistemlerde, hiperenflasyon durumunda gerçekleşir.
herkes parayı şimdiden harcama, alabileceğine alma yarışına girer. bunda garip olan hiçbirşey yoktur.
tem kavacık kavşağında köprüden önce son çıkış yazıyor ya. he şu anda kriz o noktada, az kaldı ama o kavşak geçildi geçilecek. işte o zaman görürsün kimse bir şey satın alabiliyor mu, evde aç aç oturuyor mu..
bu krizden çıkmanın artık tek yolu da, erken seçimdir. başka da hiçbir çözümü yoktur.
elinde bıçak olan birine abd de müdahale ederek kahraman olabilirsiniz.
ancak türkiye'de müdahale ederek, 5 yıl mahkemeye gider gelir, sonra da saldırganın bileği burkulmuş ama, psikolojisi bozulmuş, çok üzülmüş denerek, hapis cezası alır, onu da para cezası olarak tamamlarsınız.
önce devletin devlet olsun, hukukun hukuk olsun. bu tarz adamları paketleyecek çok adam var aramızda rahat olun. ama durumun farkında olduklarından dokunmuyorlar.
ve yazdıklarımın her kelimesi gerçek. isteyen tr de kahramanlık yapıp görsün.
ancak türkiye'de müdahale ederek, 5 yıl mahkemeye gider gelir, sonra da saldırganın bileği burkulmuş ama, psikolojisi bozulmuş, çok üzülmüş denerek, hapis cezası alır, onu da para cezası olarak tamamlarsınız.
önce devletin devlet olsun, hukukun hukuk olsun. bu tarz adamları paketleyecek çok adam var aramızda rahat olun. ama durumun farkında olduklarından dokunmuyorlar.
ve yazdıklarımın her kelimesi gerçek. isteyen tr de kahramanlık yapıp görsün.
recep reis'e 10-15 milyar dolar fişeklesinler, verir bence.
tanım editi: "ben de moskovayı talep ediyorum. yani?" tadında bir haber
ek: milyonlarca mülteciyi "resmi olarak kabul ettiği bir şekilde" para karşılığı ülkesine yığan adam için söylenen sözü hakaret sayanları da gördük şükür.
tanım editi: "ben de moskovayı talep ediyorum. yani?" tadında bir haber
ek: milyonlarca mülteciyi "resmi olarak kabul ettiği bir şekilde" para karşılığı ülkesine yığan adam için söylenen sözü hakaret sayanları da gördük şükür.
akp bugüne kadar türkiyeden geçmiş en büyük çekirge sürüsüdür..
1 yıla toplarlanma başlar, 2. yıl alım gücünün ciddi şekilde artmaya başladığını görürsünüz.
hukuk o kadar yerin dibine indiki, yabancı tek bir yatırımcı gelmiyor. bu kadar basit..
1 yıla toplarlanma başlar, 2. yıl alım gücünün ciddi şekilde artmaya başladığını görürsünüz.
hukuk o kadar yerin dibine indiki, yabancı tek bir yatırımcı gelmiyor. bu kadar basit..
direkten dönen yazar başlığı..
sen bunu kutla kardeş.
sen bunu kutla kardeş.
ya mehmet bi siktri git, ortalık zaten karışık amk.
kayıp trilyon davasını 16 yıl sonra gündeme getirebiliriz.
akp milyonlarca dolarlık seçim kampanyasını nasıl yapmış? televizyonlarda ki görüntülenme oranını nasıl yakalamıştır?
ek:
suçlu a. gül cb olduğu için ceza almamış, cb yetkisiyle suç ortaklarına devlet affı sağlayarak davayı düşürmüştür.
akp milyonlarca dolarlık seçim kampanyasını nasıl yapmış? televizyonlarda ki görüntülenme oranını nasıl yakalamıştır?
ek:
suçlu a. gül cb olduğu için ceza almamış, cb yetkisiyle suç ortaklarına devlet affı sağlayarak davayı düşürmüştür.
meral akşener'i desteklediğini daha önce açıkca ifade eden bir yazarın, yazısıdır.
yılmaz özdil'i takip edenler bilir ki, sürekli chp goygoyculuğu yapar ama ne zamanki seçimler gelir başlar chp alehinde yazmaya. inanmayan açsın her seçim dönemi yazısına baksın son 15 yıldır aynıdır. kaynaklarla uğraşamayacağım google var işte.
yılmaz özdil'i takip edenler bilir ki, sürekli chp goygoyculuğu yapar ama ne zamanki seçimler gelir başlar chp alehinde yazmaya. inanmayan açsın her seçim dönemi yazısına baksın son 15 yıldır aynıdır. kaynaklarla uğraşamayacağım google var işte.