Sık geçen başlıklar

insan vücudu ne kadar az kullanılırsa o kadar iyi 1

ekşi'de gör
hiç uğraşmanıza bilim kasmanıza gerek yok.

evrimsel süreçte insan vücudu da kullanılmayan öğeyi beslemez.

kısacası inanmayan, kolunu vücuduna 3 ay bağlayıp hiç kullanmayıp sonucunu görebilir.

kas yapmak da böyledir. kası kararında ne kadar yorarsanız, vücudunuz orayı o kadar güçlendirir. bir kemiği ne kadar zorlar mikro kırıklar yaratırsanız o kemiğiniz o kadar kaınlaşır vs.

yani bunları deneyerek görebilirsiniz. neyini tartışacağız ben onu anlamadım? dünya düzdür bu arada..