Sık geçen başlıklar

26 mart 2022 galatasaray mali genel kurulu 2

ekşi'de gör
bir fenerbahçeli olarak kıskandığım genel kurul.

adamlar daha 1 sene önce marşlarla, şarkılarla başkan seçtikleri kişiyi 1 sene sonra sen kulübe zarar veriyorsun, yönetemiyorsun diyerek alaşağı ettiler, helal olsun, bizim kulübe de örnek olsun diyeceğim ama nerede..
ulan biraz şerefli namuslu olun lan... ibra trolleri de gelmiş buraya cazgırlık yapıyor.

başarısız ama ibra edelim lütfen diyor. niye ulan niye?

mustafa cengiz tarihin en başarılı yönetimini sergileyip, ceza aldırmayıp, ffp ile iki şampiyonluk alırken niye ibrasızlık verdiniz? kimin maşasısınız? kimin gazına gelmiştiniz?

birazcık şerefli olun yeter ya...

kesinlikle çifte ibrasızlık alması gerekiyor yalancı burak elmas'ın.

çift ibrasızlık vermeyen herkes derhal istifa edecek. yok öyle yağma. yok hiçbirini yapmazlarsa sosyal hayatlarında allah'ta iki cihanda sırtlarını yerden kaldırmasın inşallah...