bir fenerbahçeli olarak kıskandığım genel kurul.
adamlar daha 1 sene önce marşlarla, şarkılarla başkan seçtikleri kişiyi 1 sene sonra sen kulübe zarar veriyorsun, yönetemiyorsun diyerek alaşağı ettiler, helal olsun, bizim kulübe de örnek olsun diyeceğim ama nerede..
28.03.2022 · 7. sıra
bu da gecer ya huu
27.03.2022 09:32 ~ 09:34