hayatımda bu kadar taraflı konuşan biri görmedim, bu fatih altaylı denilen adamı spor programına çıkarmışlar, saatlerce gs goygoyu yapıyor diğer takımları gömüyor.
dirar soyunma odasına gitmek istemişte takım çok karışıkmış,
beşiktaş kötü performans göstermiş hazırlık maçlarında o olsa beğenmezmiş,
ama gs öyle mi, avrupa’yı futboluyla kasıp kavuran emre mor onu çok heyecanlandırıyormuş, ayrıca diagne’yi gs satamasın diye lobi yapıyorlarmış diğer takımlar, yoksa balon değilmiş iyi adammış aslında.
kardeşim sadece gs goygoyu yapacaksan git gs tv’de yap ama habertürk’e çıkıp spor saatinde diğer takımları gömüp sadece gs’nin olumlu yönlerini konuşarak ne amaçlıyorsun anlamadım gitti.
07.08.2019 · 39. sıra
bu da gecer ya huu
06.08.2019 11:09