beşiktaş taraftarı tarafından şöyle bir tezahürat ile anılmıştır ;
(bkz: bu maçı satanın anasını sikeriz)
bu da meyvesi.
26.12.2019 · 39. sıra
bu da gecer ya huu
25.12.2019 11:54 ~ 12:48