Sık geçen başlıklar

inflexibleuser 26

ekşi profili
eskiden bı suçtan bı şekilde dışarı çıkıp başka bir suç islersen tüm indirim vs haklar yanıyor, baya okkalı ceza alıyorsun diye biliyordum. şimdi sanırım bu değişmiş. suç isledikce cezada indirim sistemi gelmiş. maksat suçlunun ayağı alışsın. kapitalist hukuk gibi bişey.
tabi aq. erkeği kızdırmayın her şeyi yapar. kafaya bak ya.

bu piç gibi düşünenler yüzünden oluyor bütün bu cinayetler. erkeği kızdırmayın. o istediğini yapsın ama ses çıkarmayın. ne ala memleket.

böyle yetişen erkeğin de, böyle yetiştirenlerin de allah belasını versin.
2012 de büyükşehir yasası değişti. 100 km ötede koyde yaşayan vatandas buyuksehir belediyesi icin oy veriyor. simdi bu yetmedi, o vatandasin verdigi oyla tum şehir belirlenecek. tire'deki vatandaş, karsiyakayi kimin yonetecegine karar verecek. tam akp usulü bir geri zekalilik.