balonu kullananların eğitimini sorgulatan kaza.
tam bilgi sahibi olmamakla birlikte içimden bir ses mafyatik oluşumlar tarafından tekel altına alınmış, allaha emanet organizasyonlarla yürütüldüğünü söylüyor.
türkiyede saati 350€ olan bir gelir kapısının hakkıyla işlediği ya da yönetildiğini düşünmek biraz hayal gibi geliyor.
türkiyede sıcak hava balonu, aquapark kaydırakları, dönme dolap vb şeylere asla binilmez.
Sık geçen başlıklar
besdakkadadegisirbutunisler 11
ekşi profiline zaman başkasının kazandığı parayı bir kenara bırakıp kendi işinize bakacaksınız?
kendi işine baktığın zaman kariyerini ilerletmek, hayat kaliteni arttırmak için gelişim göstermen gerektiğini görüyorsun değil mi. e tembel bünyeye bu da zor geliyor haliyle.
o yüzden boş bakkal olup tartıyla uğraşmaya devam edin.
kendi işine baktığın zaman kariyerini ilerletmek, hayat kaliteni arttırmak için gelişim göstermen gerektiğini görüyorsun değil mi. e tembel bünyeye bu da zor geliyor haliyle.
o yüzden boş bakkal olup tartıyla uğraşmaya devam edin.
şimdiden yazmak lazım,
arkadaşlar film sığ olacak,
derin bir konusu olmayacak,
aforizma içermeyecek,
derin karakter analizi olmayacak,
muhteşem bir oyunculuk izlemeyeceksiniz.
sadece aksiyon olacak amk.
gelip burda sonra dallama gibi yorum yapmayın. yarısında çıkarak paranız da ziyan olmasın.
arkadaşlar film sığ olacak,
derin bir konusu olmayacak,
aforizma içermeyecek,
derin karakter analizi olmayacak,
muhteşem bir oyunculuk izlemeyeceksiniz.
sadece aksiyon olacak amk.
gelip burda sonra dallama gibi yorum yapmayın. yarısında çıkarak paranız da ziyan olmasın.
lan benim kedim kaybolsa ya da bir şey olsa en az 6 ay kendime gelemem ağlamak neymiş.
nası insanlarsınız lan siz, hiç mi bir hayvanla ortak bir an paylaşmadınız?
sırf şekil için hayvan besleyen + satın alanları tuvalet terliği ile ben de dövmek istiyorum o ayrı konu.
nası insanlarsınız lan siz, hiç mi bir hayvanla ortak bir an paylaşmadınız?
sırf şekil için hayvan besleyen + satın alanları tuvalet terliği ile ben de dövmek istiyorum o ayrı konu.
osmanoğlu sen misin?
doların 1.5 tl olma durumu var mı?
doların 1.5 tl olma durumu var mı?
sjw'ler doluşmuş.
cinsiyetten bağımsız şekilde fiziki bir temasta bulunan herkes aynı şekilde reaksiyon almayı göze almıştır. iki kere iki dörttür.
her iki taraf da bırakın fiziki temas etmeyi, konfor alanına dahi müdahil olmamalıdır.
cinsiyetten bağımsız şekilde fiziki bir temasta bulunan herkes aynı şekilde reaksiyon almayı göze almıştır. iki kere iki dörttür.
her iki taraf da bırakın fiziki temas etmeyi, konfor alanına dahi müdahil olmamalıdır.
3-5 tane fasülyeye taşak geçer gibi ülke yönettirirsen böyle olur.
bu tiplere %3 oydan fazla çıkıyorsa o ülkeyi satın arkadaş. bırakın huyuna suyuna gitmeyi ya, bırakın alsınlar, anasını bellesinler lan ülkenin.
bu halkın en az yarısı bir dakika tahammül edilecek tipler mi lan?
olum, kendinize gelin? şu sokak röportajı videoları izleyin, şu devlet erkanında olan olaylara bakın bi. lan herhangi bir online oyunda, kurgunun boku çıkan bir hint filminde bile olmayan saçma salak şeyler oluyor. taşşşşşşak geçer gibi açıklamalar yapılıyor, lan kendinize gelin kafayı sıyıracağım amk ya
bu tiplere %3 oydan fazla çıkıyorsa o ülkeyi satın arkadaş. bırakın huyuna suyuna gitmeyi ya, bırakın alsınlar, anasını bellesinler lan ülkenin.
bu halkın en az yarısı bir dakika tahammül edilecek tipler mi lan?
olum, kendinize gelin? şu sokak röportajı videoları izleyin, şu devlet erkanında olan olaylara bakın bi. lan herhangi bir online oyunda, kurgunun boku çıkan bir hint filminde bile olmayan saçma salak şeyler oluyor. taşşşşşşak geçer gibi açıklamalar yapılıyor, lan kendinize gelin kafayı sıyıracağım amk ya
bu ülkede bazı meslek dalları terör örgütlüğünü ilan etmiştir. hükümetler de oy deposu çomar yuvası olarak gördüğü için sessiz kalmaya devam eder.
hangi meslek dalları olduğunu söylememe gerek yok sanırım. fırıncılar, emlakçılar, galericiler, minibüsçüler, sarı taksiler.
hangi meslek dalları olduğunu söylememe gerek yok sanırım. fırıncılar, emlakçılar, galericiler, minibüsçüler, sarı taksiler.
kandil ne ya
evet hamit elsabah sendeyiz ;
-çankırı cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarını veriyorum,
rte %76,
ince %12,
m.a. %9.9
t.k % 0,99
-mv seçim sonuçlarını veriyorum;
cumhur %79
millet %19
(bkz: arkadaşlar hazır mıyız?)
-çankırı cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarını veriyorum,
rte %76,
ince %12,
m.a. %9.9
t.k % 0,99
-mv seçim sonuçlarını veriyorum;
cumhur %79
millet %19
(bkz: arkadaşlar hazır mıyız?)
adam o kadar tek adamlılığı ilan etti ki, din, dil, ırk konuları fark etmeksizin istediğini istediği gibi bükebiliyor.
sanırım şu an ülkede düşündüğünü söyleyebilen tek kişi.
sanırım şu an ülkede düşündüğünü söyleyebilen tek kişi.