Sık geçen başlıklar

john wick chapter 4 5

ekşi'de gör
filme sağlam girip aksayarak çıkıyorsunuz. eve gidene kadar sol bacağımı tuttarak yürüdüm. yarında komşuları sopalıycam
hikaye arayan twilight izlesin burda sikis var, tasak yiyen kopek var, sakaga saplanan balta var, gote mermi var
john wick, çinli lezbiyen bir paralel evren yolcusu olsaydı bütün oscar heykellerini götürürdü.

ama değil.
bir noktada çıkıp matrix 'e selam çakacaklar sanki.
atmosferden midir nedir.
şimdiden yazmak lazım,

arkadaşlar film sığ olacak,
derin bir konusu olmayacak,
aforizma içermeyecek,
derin karakter analizi olmayacak,
muhteşem bir oyunculuk izlemeyeceksiniz.

sadece aksiyon olacak amk.

gelip burda sonra dallama gibi yorum yapmayın. yarısında çıkarak paranız da ziyan olmasın.