Sık geçen başlıklar

kedisi kayboldu diye ağlayan erkek 1

ekşi'de gör
lan benim kedim kaybolsa ya da bir şey olsa en az 6 ay kendime gelemem ağlamak neymiş.

nası insanlarsınız lan siz, hiç mi bir hayvanla ortak bir an paylaşmadınız?

sırf şekil için hayvan besleyen + satın alanları tuvalet terliği ile ben de dövmek istiyorum o ayrı konu.