lan benim kedim kaybolsa ya da bir şey olsa en az 6 ay kendime gelemem ağlamak neymiş.
nası insanlarsınız lan siz, hiç mi bir hayvanla ortak bir an paylaşmadınız?
sırf şekil için hayvan besleyen + satın alanları tuvalet terliği ile ben de dövmek istiyorum o ayrı konu.
14.07.2022 · 30. sıra
besdakkadadegisirbutunisler
13.07.2022 18:11 ~ 18:14