su apo karakterini mehmet aslantug oynayacakti da siz o zaman gorecektiniz.
apo ile alev sadece yas farki yuzunden igrenc gelmiyor basbaya birbirine uyumsuz iki tip oldugu icin igrenc orada mehmet aslantug tipinde ve diksiyonunda adam olsaydi simdi herkes bu aski destekliyordu.
Sık geçen başlıklar
hic farketmez alman italyan ispanyol 23
ekşi profilibakin bu kafalar cok tehlikeli kafalar biz de fenerbahce gibi butun dunya bize karsi psikolojisine girersek boku yeriz.
galatasaraya ozel bir durum yok ortada newcastle da dograndi ve onlar da psg den 2 macta 4 puan almasina ragmen gruptan cikamayabilirler artik kaderleri kendi ellerinde degil ama galatasarayin kaderi hala kendi elinde.
galatasaraya ozel bir durum yok ortada newcastle da dograndi ve onlar da psg den 2 macta 4 puan almasina ragmen gruptan cikamayabilirler artik kaderleri kendi ellerinde degil ama galatasarayin kaderi hala kendi elinde.
birazdan orul orul bilmem ne cocuklari gelip hicbir izahi olmayan bu olayi feto himmet vesaire diyerek aklamaya calisacaklar.
fenerbahce bu ulkenin basina gelmis en kotu seylerden biridir.
fenerbahce bu ulkenin basina gelmis en kotu seylerden biridir.
su tarz eglence anlayisini bir turlu benimseyemedim.
bi de herkesin nasil egleniyoruzu ispatlarcasina abartili davranislari cok ezik.
bi de herkesin nasil egleniyoruzu ispatlarcasina abartili davranislari cok ezik.
sulu derbi diyip duran akıl fukaraları o sezonun ilk maçında kadıköyde neler yaşandığını hatırlamaz yaşları yetmez tek bildikleri abilerinin sulu derbiden öteye gitmeyen hikayeleri.
fenerbahçe'nin bizi alkışlamasına ihtiyacımız yok gölge yapmasınlar yeter.
fenerbahçe'nin bizi alkışlamasına ihtiyacımız yok gölge yapmasınlar yeter.
hicbir sey olamayan polis oluyor.
hepinizin vardir mahalleden ya da okuldan tanidigi o kural bilmez serseri keslerin hepsi ya polis ya da uzman cavus vs oldular.
hepinizin vardir mahalleden ya da okuldan tanidigi o kural bilmez serseri keslerin hepsi ya polis ya da uzman cavus vs oldular.
defalarca yazılmıştır ama kesinlikle friends.
65+ yaş oy kullanamamali ve siyaset yapamamali.
dünyanın başı moruklarla belada.
dünyanın başı moruklarla belada.
nisa'nın bayılma skilleri çok gelişmiş her bölüm bülent ersoy gibi bayılıyor.
en çokta 1 ay önce burada beyler ben ukraynadayim ne savaşı amk sizden başka savaş konuşan takan yok ukraynali insanlar keyfine tikirina bakıyor diyen sığır sürüsü napıyor onu merak ediyorum.
bu merve aydın tam olarak niye orda ?
reailite yok performans yok ruh gibi geziyor kamera bile çekmiyor ya kadını.
bide geçen gün sercanin yediği tavuğun kemiğini ağzına alıp midemizi bulandırdı safi zarar yollayın gitsin tipi de sinir bozucu.
reailite yok performans yok ruh gibi geziyor kamera bile çekmiyor ya kadını.
bide geçen gün sercanin yediği tavuğun kemiğini ağzına alıp midemizi bulandırdı safi zarar yollayın gitsin tipi de sinir bozucu.
gerçekten sorgusuz sualsiz bu hikayeye inanıp helal olsun diyorsanız ya siz son 20 yıldır başka ülkede yaşıyorsunuz ya da iyi niyetli bir safsiniz.
bu ülkede sınav soruları defalarca çalındığı için bu olay bana şaibeli geldi.
her aile çocuğuna böyle örnek vererek tıp okutabilseydi eğitimde dünya birincisi olurduk.
bu ülkede sınav soruları defalarca çalındığı için bu olay bana şaibeli geldi.
her aile çocuğuna böyle örnek vererek tıp okutabilseydi eğitimde dünya birincisi olurduk.
grupta 4 takımın 3 maçta attığı toplam gol sayısı yalnızca 5.
galatasaray tek golle grup lideri ve o attığı tek golü rakip kendi kalesine attı.
galatasaray tek golle grup lideri ve o attığı tek golü rakip kendi kalesine attı.
adam 1500 metreden bıraktı suyu o su aşağı inmeden buharlasir gider zaten.
videoyu çekenler büyük iş yapmışlar bu görüntüler her yere yayılmalı.
edit: #126476690 mutlaka göz atalım elimizden geleni yapalım.
videoyu çekenler büyük iş yapmışlar bu görüntüler her yere yayılmalı.
edit: #126476690 mutlaka göz atalım elimizden geleni yapalım.
ryan giggs özlendin demiş ama daha galli oyuncu olduğundan haberin yok be kardeşim.
zevksiz geçen maç.
zevksiz geçen maç.
lan ne tedavisi amk öldüreceksin bunları ve bunun gibileri.
bunlar için özel tim kurup nerde boş beleş serseri varsa infaz edeceksin tedavi medavi edilemezler.
bunlar için özel tim kurup nerde boş beleş serseri varsa infaz edeceksin tedavi medavi edilemezler.
şikecilerin ve tinerci şikecilerin son umudu olan maç.
aynı başlık geçen sene bu aylarda fenerbahçe için açılmıştı ve sonuç malum.
ben beşiktaş'ı biraz olsun tanimissam son haftalarda kendini o strese sokmaz ve bu akşam sivas'a puan kaybeder.
edit: (bkz: #72405976)
ben beşiktaş'ı biraz olsun tanimissam son haftalarda kendini o strese sokmaz ve bu akşam sivas'a puan kaybeder.
edit: (bkz: #72405976)
allah günah yazmasın ama bu ne lan ?
sesi tipi her şeyiyle bu insan mı denecek bir varlık. bence buna ahiret sorgusu falan yapılmasın abi bir insanı şu tiple dünyaya gonderiyosan muaf tutulmalı her şeyden.
sesi tipi her şeyiyle bu insan mı denecek bir varlık. bence buna ahiret sorgusu falan yapılmasın abi bir insanı şu tiple dünyaya gonderiyosan muaf tutulmalı her şeyden.
demek ki sıcaktan korunmanın tek yolu poponun yanaklarını ayıran şort giymek.
mesela dizinin normal seviye üzerinde şort giyen kızlar sıcaktan buharlasiyorlar.
geçen bitanesini gördüm kız alev alıyordu.
oysa poposunun yanaklarini göstericek kisalikta şort giyen kızlar öyle mi onlar sadece sıcaklar yüzünden böyle giyinir ve lanet olası güneşi ekarte ederler.
ulan bir kere samimi olun, doğru olun yakışıyor seviyorum giyiyorum diyin, dikkat çekici olmak, gözlerin üzerimde olması hoşuma gidiyor diyin ama sıcak demeyin amk milleti mal yerine koymayın lütfen.
mesela dizinin normal seviye üzerinde şort giyen kızlar sıcaktan buharlasiyorlar.
geçen bitanesini gördüm kız alev alıyordu.
oysa poposunun yanaklarini göstericek kisalikta şort giyen kızlar öyle mi onlar sadece sıcaklar yüzünden böyle giyinir ve lanet olası güneşi ekarte ederler.
ulan bir kere samimi olun, doğru olun yakışıyor seviyorum giyiyorum diyin, dikkat çekici olmak, gözlerin üzerimde olması hoşuma gidiyor diyin ama sıcak demeyin amk milleti mal yerine koymayın lütfen.