Sık geçen başlıklar

90'lı yılların abartıldığı kadar güzel olmaması 1

ekşi'de gör
dolar olmus 7 lira, aktroller hala eskiyi kotuluyor.

-bir ogretmenin emekli ikramiyesi ile bir ev + araba alinabiliyordu.
-tum cevremiz ogretmen yada kucuk esnaf olmasina ragmen, herkesin durumu iyiydi, simdiki gibi gecim sikintisi cekmiyordu.
-turkiye tarim ve hayvanciligi ile kendi kendine yetebiliyordu.
-fakirlikten cinnet gecirip, kendini yakanlar vs o kadar yaygin degildi.
-toplum ahlaki vardi, simdiki gibi cogunluk barzo ve sapik degildi.