Sık geçen başlıklar

amerikalılarda kahvaltı kültürü 2

ekşi'de gör
amerikada bir fıkramsı anlatılırdı: eğer birisi sizi haftaiçi saat 4’te çay içmeye davet ediyorsa ingilizdir, cuma akşamı şarap içmeye çağırıyorsa fransız, cumartesi maç izlemeye çağırıyorsa amerikalı, pazar sabahı kahvaltıya çağırıyorsa türktür.
simdi ezikler dolusur övgülemeye. nasıl asagilik kompleksiniz varsa...

not: turk kahvatisi eden bir amerikan onu 10 yıl anlatır, bizim ezikler de "bizde ne var" derler.