onlarin yasam hakki sizin cocuklarinizdan daha mi degersiz. yaziklar olsun.
tanim: got yakan baslik. misvak falan demis biri. olm misvak'in dik alasi sizsiniz. neden sehirlerin insanlar icin yasanabilir bir yer olmasi icin milyonlarca sinek oldurmek okay de, kopek oldurmek degil? canlilikta vicdanda etikte buyukluk onceligi mi var? kucuk diye mi gebertiyoruz sinekleri coluk cocuk milyonlarcasini? hangi kucuklukten sonra canlilar etik bir sikinti olmadan oldurulebiliyor soyleyin de bilelim.
Sık geçen başlıklar
floydie 16
ekşi profilitanim: gayet komik olan bir harekettir. hamsi degil misiniz birader siz.
ulan ne var bunda, her mac 500 tane oluyor bundan.
ligin ilk yarisinda kadikoy'de ugurcan daha isinmadan basladi seyirciye el kola. cikartiriz vardir goruntuleri. neyi anlatiyorsunuz siz ya. sonra trabzon 2-3 kazandi. bir iddiasi yok trabzon'un, sirf fenerbahce'yi yendi diye sevinc show yapti sahanin ortasinda. ugurcan'in falan hareketlere bakin o macta. sahaya inip saldirsa miydik olm ugurcan'a, korner diregi sokup dalsa miydik. siz neyi savunuyor neyi anlatiyorsunuz vasat herifler.
futboldur bu olur olta molta komiklikler sik tasak kufur tombala olmadiktan sonra bakin dalganiza ya. olan rezillige kilif uydurmak icin 3 gundur piksel piksel sebeb ariyorsunuz. yok sebeb mebeb, siz rezilsiniz iste ozur dileyin bitsin. 10 bin sise sus sokmussunuz sahaya, organize etmissiniz. maci oynatmadiniz. o organizasyonu da mi jayden'in olta isareti yuzunden yaptiniz.
ulan ne var bunda, her mac 500 tane oluyor bundan.
ligin ilk yarisinda kadikoy'de ugurcan daha isinmadan basladi seyirciye el kola. cikartiriz vardir goruntuleri. neyi anlatiyorsunuz siz ya. sonra trabzon 2-3 kazandi. bir iddiasi yok trabzon'un, sirf fenerbahce'yi yendi diye sevinc show yapti sahanin ortasinda. ugurcan'in falan hareketlere bakin o macta. sahaya inip saldirsa miydik olm ugurcan'a, korner diregi sokup dalsa miydik. siz neyi savunuyor neyi anlatiyorsunuz vasat herifler.
futboldur bu olur olta molta komiklikler sik tasak kufur tombala olmadiktan sonra bakin dalganiza ya. olan rezillige kilif uydurmak icin 3 gundur piksel piksel sebeb ariyorsunuz. yok sebeb mebeb, siz rezilsiniz iste ozur dileyin bitsin. 10 bin sise sus sokmussunuz sahaya, organize etmissiniz. maci oynatmadiniz. o organizasyonu da mi jayden'in olta isareti yuzunden yaptiniz.
aaaa sikecem artik ha gelip burda sari kart sayiyor himmetciler.
ulan senin her macta davinson, toreira, kerem, boey, baris alper it gibi giriyolar, zar zor bir sari kart arada bir goruyolar.
ya muslera 40 metre depar atti rakip kaleciye fiziksel saldirida bulundu, ustune de kirmizi kart degil fair play odulu aldi. muslera gotun yiyorsa 24 aralik'da fenerbahce oyuncusuna 40 metre depar atip fiziksel saldiri yap bakalim.
ulan ayarsiz kanciklar, gecen sene ilk 10 macta fenerbahce forvetleri 3 kere kirmizi kart gordu. var mi lan boyle bir olay daha, sampiyonluga oynayan takimin forvetleri surekli kirmizi goruyor. arda kardesler valencia'yi arkasi donuk atti. sonra batshuayi kirmizi kart gordu adama dokunmamisti bile, faul bile yok. pedro da ust uste iki kere ayagi cok kalkti diye tehlikeli hareketten sari yiyip oyundan atildi. var mi lan bunun benzeri bir tane daha bu lige sikik kopekler.
bu sene ismail'in adana'da gordugu ikinci sari kart gibi sizin 500 tane sari kartiniz var. adam oyundan atildi amciklar. siz gecen sene "ligi bitirmeyiz" dediginizden beri kirmizi kart gormuyorsunuz. bi tek arada zaniolo'nun kirmizisi var o da artik oyle bir gostererek yapti ki, atmamak ayip olacakti - heralde kirmizi kart oynayacagina bahis falan yatirmis.
ulan sizin sari kart sayacak durumunuz mu var. butun kart terchileri sizin lehinize. daha bu sezon kirmizi kart gormediniz, arsiz yuzsuzler.
ulan daha 2 hafta once adana'da jayden'e resmen cete saldirisi yapildi. kirmizi cikmadi. soysuz herifler bunun size olmasi mumkun mu. lak diye 10 kisi kalirdi adana, hatta belki 9 sonra da civciv askiniz bi penalti falan atardi.
ulan senin her macta davinson, toreira, kerem, boey, baris alper it gibi giriyolar, zar zor bir sari kart arada bir goruyolar.
ya muslera 40 metre depar atti rakip kaleciye fiziksel saldirida bulundu, ustune de kirmizi kart degil fair play odulu aldi. muslera gotun yiyorsa 24 aralik'da fenerbahce oyuncusuna 40 metre depar atip fiziksel saldiri yap bakalim.
ulan ayarsiz kanciklar, gecen sene ilk 10 macta fenerbahce forvetleri 3 kere kirmizi kart gordu. var mi lan boyle bir olay daha, sampiyonluga oynayan takimin forvetleri surekli kirmizi goruyor. arda kardesler valencia'yi arkasi donuk atti. sonra batshuayi kirmizi kart gordu adama dokunmamisti bile, faul bile yok. pedro da ust uste iki kere ayagi cok kalkti diye tehlikeli hareketten sari yiyip oyundan atildi. var mi lan bunun benzeri bir tane daha bu lige sikik kopekler.
bu sene ismail'in adana'da gordugu ikinci sari kart gibi sizin 500 tane sari kartiniz var. adam oyundan atildi amciklar. siz gecen sene "ligi bitirmeyiz" dediginizden beri kirmizi kart gormuyorsunuz. bi tek arada zaniolo'nun kirmizisi var o da artik oyle bir gostererek yapti ki, atmamak ayip olacakti - heralde kirmizi kart oynayacagina bahis falan yatirmis.
ulan sizin sari kart sayacak durumunuz mu var. butun kart terchileri sizin lehinize. daha bu sezon kirmizi kart gormediniz, arsiz yuzsuzler.
ulan daha 2 hafta once adana'da jayden'e resmen cete saldirisi yapildi. kirmizi cikmadi. soysuz herifler bunun size olmasi mumkun mu. lak diye 10 kisi kalirdi adana, hatta belki 9 sonra da civciv askiniz bi penalti falan atardi.
hemen gs lobiciliğine başlayan yorumcu. yarış başlayınca kendini durduramıyor mağlesef.
antep’in son dakikadaki pozisyonu penaltı değil, kural değişti. hadi herkes bilmez, senin işin futbol yorumlamak ya, sen bilip insanlara anlatacaksın. ayrıca top dışardan çevriliyor.
tek tek pozisyonlar için twit atacaksan dün gs’ye çıkmayan kırmızı kart için de twit at uğur ya
antep’in son dakikadaki pozisyonu penaltı değil, kural değişti. hadi herkes bilmez, senin işin futbol yorumlamak ya, sen bilip insanlara anlatacaksın. ayrıca top dışardan çevriliyor.
tek tek pozisyonlar için twit atacaksan dün gs’ye çıkmayan kırmızı kart için de twit at uğur ya
valla bana ucak fiyatinin 3 katini da verseniz arabama kimseyi alip 5 saat boyunca yan yana gidemem. muabbeti tutmaz etmez bu riske girilir mi?
tam 6 kere siktir git jesus
1) ligin daha yarısı olmamış, bi havalara girdin. altay islikliyoruz diye taraftara posta koymalar falan. sen kimsin arkadaş ya taraftara iş öğretiyorsun. beğenmiyoruz ya altay’ı sana mı soracağız. fenerbahce tarafına da ders olsun bu, size daha hicbirsey vermemis adama bu kadar cabuk biat etmeyin abi. sikerim afrasını tafrasını, altay’ı beğenmiyorsan isliklayacaksin. sen onu isliklayacaksin ki yönetim gidip livakovic alacak.
2) bir tane derbi kazanamadin. bütün derbilerde oyun olarak ezildin. galatasaray’a iki maçta da 3-0 yenildin. 10 kişilik beşiktaş’dan 30 dakkada 4 gol yedin.
3) savaştan kaçmış kiev’e ön eleme verdin
4) ümraniye giresun istanbul ligin dibindeki takımlara sürekli puan kaybettin.
5) transferlerin rezalet. gustavo samet bruma lincoln osterverde arao hepsine hayvan gibi para harcadın hepsi kötü.
6) arda gibi bir yıldıza hiçbirşey katamadın.
1) ligin daha yarısı olmamış, bi havalara girdin. altay islikliyoruz diye taraftara posta koymalar falan. sen kimsin arkadaş ya taraftara iş öğretiyorsun. beğenmiyoruz ya altay’ı sana mı soracağız. fenerbahce tarafına da ders olsun bu, size daha hicbirsey vermemis adama bu kadar cabuk biat etmeyin abi. sikerim afrasını tafrasını, altay’ı beğenmiyorsan isliklayacaksin. sen onu isliklayacaksin ki yönetim gidip livakovic alacak.
2) bir tane derbi kazanamadin. bütün derbilerde oyun olarak ezildin. galatasaray’a iki maçta da 3-0 yenildin. 10 kişilik beşiktaş’dan 30 dakkada 4 gol yedin.
3) savaştan kaçmış kiev’e ön eleme verdin
4) ümraniye giresun istanbul ligin dibindeki takımlara sürekli puan kaybettin.
5) transferlerin rezalet. gustavo samet bruma lincoln osterverde arao hepsine hayvan gibi para harcadın hepsi kötü.
6) arda gibi bir yıldıza hiçbirşey katamadın.
besiktas'in dakika 90'da soyle bir golu iptal edilsin yer yerinden oynar. hele de boyle 1-0'dan 1-1 olacaksa falan mac. ne federasyon kalir ne besiktas'in surekli hakkinin yenilmesi kalir. besiktas taraftar gruplari sabah aksam ahlak bekcisi paylasimlar yapar.
oyle bir pozisyon.
oyle bir pozisyon.
lan bir oturup düşünün bu adamın videolar neden milyonlar izleniyor. millet fetö sevdiğinden değil emin olun.
olm siz mal mısınız lan. hiçbir fener taraftarının bu habere inandığı yok. aptal oğlu aptallar kafasında buna inanan fener taraftarı yaratıp ona gülüyor.
tımarhanede kendi bokunu yiyen deliler bile sizden akıllı amına koyyyim ya utanmadan bir de 50 tane smiley koymuş.
tımarhanede kendi bokunu yiyen deliler bile sizden akıllı amına koyyyim ya utanmadan bir de 50 tane smiley koymuş.
bak ben ona 3 tane soru soruyorum. cevap versin, bu 20 soru cok kolay.
1 mustafa kemal icin "iki ayyas" imasi hakkinda ne dusunuyor.
2 abdullah ocalan ile acilim pazarligi yapilmis olmasi hakkinda ne dusunuyor.
3 kendisi hapis yatarken "ben o davalarin savcisiyim" diyen basbakan icin ne dusunuyor.
celebi celebi, bi uyanik sen misin alt alta soru yazmak kolay, cevap ver once.
1 mustafa kemal icin "iki ayyas" imasi hakkinda ne dusunuyor.
2 abdullah ocalan ile acilim pazarligi yapilmis olmasi hakkinda ne dusunuyor.
3 kendisi hapis yatarken "ben o davalarin savcisiyim" diyen basbakan icin ne dusunuyor.
celebi celebi, bi uyanik sen misin alt alta soru yazmak kolay, cevap ver once.
starwars’un devami budur abi. this is the way. tesekkur ederiz 7-8-9 rezilliginden sonra şu günleri gorduk.
korkmayin, herseyi anlamaya calismayin, bazi seyleri zamanla anlayacaksiniz. hic kimse herseyi anlamiyor. bazi parcalari simdilik anlamadaginiz kabul edip bu sekilde devam edin.
ahah. bazi arkadaslar hakan merve'den cok oy almis diye sasirmis. su dunyadaki en normal sey hakan'in sema ve merve'den cok oy almasidir. yani yercekimi bile bu kadar normal degil, toprak seni cekiyor falan, bi acayip.
lan hakan tabi ki merve ve sema'dan cok oy alacak, bu nasil sasirmak.
lan hakan tabi ki merve ve sema'dan cok oy alacak, bu nasil sasirmak.
bu programi izlemedigi konusunda bizi bilgilendirmek icin bu basliga gelip entry giren arkadaslara cok tesekkur ederiz. gercekten cok merak ediyoruz kimlerin izlemedigini.
eksi sozluk'de tum izlemedigin program ve dizi basliklarini gezip bu degerli bilgiyi paylasmayi unutma aman. oradaki arkadaslarimiz da merakta kalmasin.
eksi sozluk'de tum izlemedigin program ve dizi basliklarini gezip bu degerli bilgiyi paylasmayi unutma aman. oradaki arkadaslarimiz da merakta kalmasin.
herkes ateist olacak mi bilemem. ama bugun inanilan hikayelere herkesin gulecegi kesin. nasil biz binlerce yil once yazilan hikayelere guluyoruz (zeus poseydon falan.. ), aynen oyle. binlerce yil once bu hikayelere de ciddi ciddi inaniyordu insanlar.
ha ama zamana uygun baska hikayeler yazilir bence. bos kalmaz orasi. insanin bilgisi ne kadar artarsa artsin hep sinirli olacak ve her zaman hikaye uydurmak icin bir bosluk olacak.
tabi insan diye bir sey kalirsa..
ha ama zamana uygun baska hikayeler yazilir bence. bos kalmaz orasi. insanin bilgisi ne kadar artarsa artsin hep sinirli olacak ve her zaman hikaye uydurmak icin bir bosluk olacak.
tabi insan diye bir sey kalirsa..
vucut gelistiren diger erkeklerdir.
kimse gelistirmese, rahat rahat evde oturacagiz. lutfen artik su dumbbelllari yavasca yere birakin, ve bitsin bu mucadele.
kimse gelistirmese, rahat rahat evde oturacagiz. lutfen artik su dumbbelllari yavasca yere birakin, ve bitsin bu mucadele.