aaaa sikecem artik ha gelip burda sari kart sayiyor himmetciler.
ulan senin her macta davinson, toreira, kerem, boey, baris alper it gibi giriyolar, zar zor bir sari kart arada bir goruyolar.
ya muslera 40 metre depar atti rakip kaleciye fiziksel saldirida bulundu, ustune de kirmizi kart degil fair play odulu aldi. muslera gotun yiyorsa 24 aralik'da fenerbahce oyuncusuna 40 metre depar atip fiziksel saldiri yap bakalim.
ulan ayarsiz kanciklar, gecen sene ilk 10 macta fenerbahce forvetleri 3 kere kirmizi kart gordu. var mi lan boyle bir olay daha, sampiyonluga oynayan takimin forvetleri surekli kirmizi goruyor. arda kardesler valencia'yi arkasi donuk atti. sonra batshuayi kirmizi kart gordu adama dokunmamisti bile, faul bile yok. pedro da ust uste iki kere ayagi cok kalkti diye tehlikeli hareketten sari yiyip oyundan atildi. var mi lan bunun benzeri bir tane daha bu lige sikik kopekler.
bu sene ismail'in adana'da gordugu ikinci sari kart gibi sizin 500 tane sari kartiniz var. adam oyundan atildi amciklar. siz gecen sene "ligi bitirmeyiz" dediginizden beri kirmizi kart gormuyorsunuz. bi tek arada zaniolo'nun kirmizisi var o da artik oyle bir gostererek yapti ki, atmamak ayip olacakti - heralde kirmizi kart oynayacagina bahis falan yatirmis.
ulan sizin sari kart sayacak durumunuz mu var. butun kart terchileri sizin lehinize. daha bu sezon kirmizi kart gormediniz, arsiz yuzsuzler.
ulan daha 2 hafta once adana'da jayden'e resmen cete saldirisi yapildi. kirmizi cikmadi. soysuz herifler bunun size olmasi mumkun mu. lak diye 10 kisi kalirdi adana, hatta belki 9 sonra da civciv askiniz bi penalti falan atardi.
06.12.2023 · 24. sıra
floydie
05.12.2023 00:16