valla bana ucak fiyatinin 3 katini da verseniz arabama kimseyi alip 5 saat boyunca yan yana gidemem. muabbeti tutmaz etmez bu riske girilir mi?
Sık geçen başlıklar
bla bla car'daki ölücü yolcular 4
ekşi'de göruzun zamandir kullanmamıştım, şehir dışı işleri için bu ara çok sık gidip geliyorum, dün yükleyip ilan verdim gideceğim mesafede aracım (şirket değil kendi aracım yakıtı da kendim alıyorum) 800-1000 tl civarı yakıt yakıyor, aynı güzergahı otobüs 290 liraya gidiyor.
istediğim fiyat 200 tl, herkes mesaj atıp 50 - 70 tl ye gitmek istiyor , bu fiyat yolda içtiğim bir kahveyi bile karşılamıyor, hem kapıdan alınsın istiyor hem gideceği yere bırakılmak istiyor hemde otobüse göre 2 saat erken gidecek ve para da vermeyecek, hepiniz mi ananizin amindan kurnaz doğdunuz ben gittiğim yolculuklarda parasını verip birde yemek ismarliyorum.
istediğim fiyat 200 tl, herkes mesaj atıp 50 - 70 tl ye gitmek istiyor , bu fiyat yolda içtiğim bir kahveyi bile karşılamıyor, hem kapıdan alınsın istiyor hem gideceği yere bırakılmak istiyor hemde otobüse göre 2 saat erken gidecek ve para da vermeyecek, hepiniz mi ananizin amindan kurnaz doğdunuz ben gittiğim yolculuklarda parasını verip birde yemek ismarliyorum.
köylü pazarlığı yaptığı için toplam 400 tl lik 2 yolcuyu son dakika almadım. 550 yazıyor normalde ve otobüsle gitse 800 tl ödeyecek. abi bişeyler yap diye aradı tamam 500 yapayım dedim. üsteledi e tamam madem muhabbet olur 450 yapayım dedim 2 saate dönerim ben sana abi dedi. aradı 400 yaparsan geliriz dedi. ulan sanki 300 e götüren var da bir de rest çekiyor. bak işine kardeşim dedim kapattım. mevzu para değil arkadaşlar kurban pazarlığı gibi pazarlık yapmayın aq. bak şimdi 800 tl otobüse verdiniz mutlu musunuz.
geçmiş olsun. hiç çekilmiyor böyle tipler.
bizim insanımız bir türlü anlayamadı şu hayat pahalılığının asıl sorumlusunu. domates pahalı diye manava kızan insanlardan ne bekliyorsun gerçi.
matematik bilmeyince, ekonomi bilmeyince ve sığır gibi yaşayınca işte adamın ortaklaşa böldüğü benzin fiyatına fırsatçılık bu dersin. tam bir aptalmış.
kadın elalemin arabasına ucuza binmek istiyor ve buna bir şekilde hakkı olduğunu düşünüyor. bu kadar kafasız işte. böyle tiplerle tartışmak kadar vakit kaybı bir şey yok.
bir de bunlar engellemeden önce ya da gitmeden önce son bir laf sokar "gezegenden silinin" gibi. o nedenle böyle salakça argümanlarla gelenlere kibar ve iyi niyetli davranmayacaksın.
zaten hak edecek biri olsa öyle salakça bir argümanla gelmez. baştan açıklamasız net olmaz diyeceksin gitsin kendi kocasının canını sıksın ya da anasının babasının.
ayrıca adamın yakıt dışında görünmeyen bir sürü masrafları ve riskleri var. mesela arabası eskiyor bir defa, bu artık yakıt kadar önemli bir husus. ayrıca bir kaza olsa, sana bir şey olsa, adamın bir tarafından kan alırlar, arabasını altından alırlar, hapse girer. bu riskleri adam senin boklu 50 liran için neden alsın be kadın? bir gram kafası çalışmıyor ya bu insanların.
bizim insanımız bir türlü anlayamadı şu hayat pahalılığının asıl sorumlusunu. domates pahalı diye manava kızan insanlardan ne bekliyorsun gerçi.
matematik bilmeyince, ekonomi bilmeyince ve sığır gibi yaşayınca işte adamın ortaklaşa böldüğü benzin fiyatına fırsatçılık bu dersin. tam bir aptalmış.
kadın elalemin arabasına ucuza binmek istiyor ve buna bir şekilde hakkı olduğunu düşünüyor. bu kadar kafasız işte. böyle tiplerle tartışmak kadar vakit kaybı bir şey yok.
bir de bunlar engellemeden önce ya da gitmeden önce son bir laf sokar "gezegenden silinin" gibi. o nedenle böyle salakça argümanlarla gelenlere kibar ve iyi niyetli davranmayacaksın.
zaten hak edecek biri olsa öyle salakça bir argümanla gelmez. baştan açıklamasız net olmaz diyeceksin gitsin kendi kocasının canını sıksın ya da anasının babasının.
ayrıca adamın yakıt dışında görünmeyen bir sürü masrafları ve riskleri var. mesela arabası eskiyor bir defa, bu artık yakıt kadar önemli bir husus. ayrıca bir kaza olsa, sana bir şey olsa, adamın bir tarafından kan alırlar, arabasını altından alırlar, hapse girer. bu riskleri adam senin boklu 50 liran için neden alsın be kadın? bir gram kafası çalışmıyor ya bu insanların.