ingilizce yazmayanı s.kiyorlar galiba dediğim durumlardır. yıldızlı çiçekli efektlerle hayırlı geceler postu paylaşanların çocuğu, torunusun kendine gel.
Sık geçen başlıklar
cinkusu 9
ekşi profilidemek ki neymiş vekil partizanlığı da yapmayacaksınız. sırf mahkeme salonunda yazdığı yazıyı okudu diye kahraman yaratmayacaksın.
ulusalcılarda kafa biraz farklı çalışıyor, eleştirdikleri akp ve reisten daha çok kandırılıyorlar ama farkında dâhi değiller. kılıçdaroğlu'nu sevmem ama chp'yi bunlardan temizlemesi lazım. erdoğan zaten diğer yerlerden ya söktü attı yada kendine benzetti.
edit: arkadaşlar kendisi chp'den ayrıldı diye eleştiri almıyor gideceği partiden dolayı alıyor. bu adam memleket partisinde değil miydi? ideolojik anlamda onun ne sorunu vardı? çelebi için dert bu değil.
ulusalcılarda kafa biraz farklı çalışıyor, eleştirdikleri akp ve reisten daha çok kandırılıyorlar ama farkında dâhi değiller. kılıçdaroğlu'nu sevmem ama chp'yi bunlardan temizlemesi lazım. erdoğan zaten diğer yerlerden ya söktü attı yada kendine benzetti.
edit: arkadaşlar kendisi chp'den ayrıldı diye eleştiri almıyor gideceği partiden dolayı alıyor. bu adam memleket partisinde değil miydi? ideolojik anlamda onun ne sorunu vardı? çelebi için dert bu değil.
millet de sanıyor ki o aşılar virüs dolayısıyla orada bekletiliyor. aşıların orada bekletilmesinin en büyük nedeni çin'in suçluları iade etme anlaşmasını bize kabul ettirmek istemesidir. kabul ettiğimiz takdirde buradaki ve buraya gelecek uygur türklerini onlara iade edeceğiz.
çin imzaladı bizim imzalamamızı bekliyorlar. buna dair garanti aldıktan sonra aşılar yola çıkacaktır.
edit: imla
haber linki
çin imzaladı bizim imzalamamızı bekliyorlar. buna dair garanti aldıktan sonra aşılar yola çıkacaktır.
edit: imla
haber linki
yok mu şöyle maskesi çene altında, mini etekli piercingli bir kız? devletimizin koruyucuları güçlerini göstersinler.
10 sene sonra 2010 da doğan çocuk bizim nesil efsane nesil diye başlık açacak. giderek yok oluyoruz 80 ve 90 lar....
kimse senin makamından mevkiinden dolayı sana saygı duymak zorunda değil. sırf kendisinden yaşça büyük diye herhangi birisine de saygı duymak zorunda değil. insan yaptıklarıyla saygı kazanır. sokakta görsem selam dâhi vermeyeceğim adam, nasıl geldiği belli olmayan bir mevkide diye niye saygı duyayım ki? ne yapmış bu adam, halka, insanlığa ne tür faydası vardır? kafanızdaki biat kültürünü yok ettiğiniz zaman insanlar birbirlerine korkudan değil yürekten saygı gösterir emin olun.
özel sektör borcu bizi ilgilendirmez diyor yazarın biri. seni yazar yapanların gözünden öpeyim emi.
özel sektörde oluşacak olan bir kriz zincirleme etki ile senin altından girer üstünden çıkar lan. özel sektör dedikleri amerika ya da almanya özel sektörü değil . arkadaş bilerek mi yapıyorsunuz yoksa harbi gerizekalı mısınız anlamıyorum cidden.
özel sektörde oluşacak olan bir kriz zincirleme etki ile senin altından girer üstünden çıkar lan. özel sektör dedikleri amerika ya da almanya özel sektörü değil . arkadaş bilerek mi yapıyorsunuz yoksa harbi gerizekalı mısınız anlamıyorum cidden.
o zaman bok ye aq.
aq çomarı! elin almanı muhalefete böyle övgüler dizse kalkıp "bakın almanlar bunları destekliyor demek ki bizim muhalefet onlara çalışıyor" diye ortalığı ayağa kaldırırdınız. nerden baksan çapsız ve boş adamlarsınız.