Sık geçen başlıklar

erdoğan itaat etmediği için yıkmak istiyorlar 1

ekşi'de gör
aq çomarı! elin almanı muhalefete böyle övgüler dizse kalkıp "bakın almanlar bunları destekliyor demek ki bizim muhalefet onlara çalışıyor" diye ortalığı ayağa kaldırırdınız. nerden baksan çapsız ve boş adamlarsınız.