(bkz: jüneyt arkın)
Sık geçen başlıklar
heil titsler 13
ekşi profiliulan resmen kıskandım papazı, biz başka ülkede hücreye atılsak kimsenin skinde olmayız. heriflere bak, ne uğraşıyor.
biri kesin müfit erkasap olmalı bence. yardımcı deyince benim aklıma ilk o geliyor.
koaladır. gelgelelim hiç görmedim, yaşama sevincim de hiç yok zaten.
beşiktaşlıların başlığında trabzonspor üzerinden kendi takımlarını övdükleri maç.
adamlar sevimsizlikte bir dünya markası resmen.
adamlar sevimsizlikte bir dünya markası resmen.
her şey dahil otel birası.
yaa bak özge, o köylü vegan değildi ve ekolojik, demokratik konfederal toplumda bir yeri yoktu anlıyor musun? akşam ne yapıyorsun bu arada?
uzun yıllar süren gözlemlerim sonucunda elde ettiğim sonuç. gerçekten de türkiye'de en iyi insanlar ege ve trakya bölgelerinde yaşamaktalar. burada yaşayan insanlar genel olarak daha sevecen, güler yüzlü, sosyal ve temiz ruhlu oluyorlar. illa ki her yerin iyisi kötüsü vardır, eyvallah ama orana vurduğumuzda bir tekirdağlı, bir kırklarelili, bir manisalı bence ortalama bir iç anadoluluya, doğuluya ya da karadenizli'ye göre daha iyi insandır. öyle milletin giyimine kuşamına, yediğine içtiğine karışmaz, durup durduk yere kavga etmez, en ufak olayda sopaları çıkarmaz vs.
kısacası can'dır egeli ve trakyalı.
kısacası can'dır egeli ve trakyalı.
çünkü türk milleti kavgayı sevse de teke tek ve sadece yumruklara güvenip kavgaya girmez. bir kavga anında hemen sopalar, levyeler çekilir, ne kadar adam varsa toplanır öyle gidilir. sonra da kendilerini delikanlı sanırlar.
aslında bütün bir doğu dünyası böyle. zamanında çetin altan da demişti, batı'da düello, doğu'da pusu kültürü vardır diye. çok doğru bir tespit.
aslında bütün bir doğu dünyası böyle. zamanında çetin altan da demişti, batı'da düello, doğu'da pusu kültürü vardır diye. çok doğru bir tespit.
bir an önce başlatılması gereken kampanyadır.
şimdi malumuz ki bu alamancı tayfa genel olarak eğitimsiz ve birikimsiz insanlardan oluşmakta. adamlar batının iyi yanlarını hiç almadıkları gibi geri, doğulu kültürel özelliklerini de aynen devam ettirmekteler. fakat buna rağmen, yaşadıkları ülkelerde kendilerine daha fazla hak tanıdıkları için sosyal demokrat partilere oy veriyorlar.
ama gelin görün ki bu tipler kendileri medeni dünyanın içinde sol oluşumlara destek olurlarken türkiye'de gerici, dinci, faşist partilere oy vermekteler. düşünün; adam norveç'te, kanada'da güllük gülistanlık ülkelerde yaşıyor, gelip burada akp'ye oy atıyor. ulan o zaman ben seni o ülkeye alan norveç, kanada hükümetinin de kafasına sokayım, bu konuda karşı kampanya başlatmayan muhalefet partilerinin de.
adam zaten türkiye'de yaşamıyor, buraya tüylü fötr şapkasıyla iki gün gezip eş dost akrabaya hava yapmak için geliyor. olmasın abicim bunların oy hakkı, ne kadar saçma bir şey yani.
şimdi malumuz ki bu alamancı tayfa genel olarak eğitimsiz ve birikimsiz insanlardan oluşmakta. adamlar batının iyi yanlarını hiç almadıkları gibi geri, doğulu kültürel özelliklerini de aynen devam ettirmekteler. fakat buna rağmen, yaşadıkları ülkelerde kendilerine daha fazla hak tanıdıkları için sosyal demokrat partilere oy veriyorlar.
ama gelin görün ki bu tipler kendileri medeni dünyanın içinde sol oluşumlara destek olurlarken türkiye'de gerici, dinci, faşist partilere oy vermekteler. düşünün; adam norveç'te, kanada'da güllük gülistanlık ülkelerde yaşıyor, gelip burada akp'ye oy atıyor. ulan o zaman ben seni o ülkeye alan norveç, kanada hükümetinin de kafasına sokayım, bu konuda karşı kampanya başlatmayan muhalefet partilerinin de.
adam zaten türkiye'de yaşamıyor, buraya tüylü fötr şapkasıyla iki gün gezip eş dost akrabaya hava yapmak için geliyor. olmasın abicim bunların oy hakkı, ne kadar saçma bir şey yani.
hindistan'da, yemek yerken başını kapamayı unutmak gibi affedilemez bir suç işleyen kızını döve döve öldüren müslüman babadır. adı cafer hüseyin'dir.
fakat tabi ki gerçek islam bu da değildir. bunlar hep batının oyunlarıdır, müslümler ise sevgi pıtırcıklarıdır. allahuakbar!
fakat tabi ki gerçek islam bu da değildir. bunlar hep batının oyunlarıdır, müslümler ise sevgi pıtırcıklarıdır. allahuakbar!
çoktur. zira fakirle zenginin en ucuz ortak böleni coca-cola, en pahalı ortak böleni iphone'dur.
savaşsalar kesinlikle abd'nin yanında olacağım durum.
aga her zaman söylerim; dünyanın birincil gücü ruslar, çinliler olacağına sonuna kadar abd'liler olsun daha iyi. adamlar en azından medeniyet sahibi. öbürleri ise türklerden bile geriler.
abd dünya hegemonyasını kültürel, ideolojik, ekonomik vs. diğer unsurlarla da desteklerken, bunlar sadece kaba güçle iş yapmaya çalışır, ötesine zihniyetleri yetmez. allah bunların hakim olacağı bir dünyadan korusun.
aga her zaman söylerim; dünyanın birincil gücü ruslar, çinliler olacağına sonuna kadar abd'liler olsun daha iyi. adamlar en azından medeniyet sahibi. öbürleri ise türklerden bile geriler.
abd dünya hegemonyasını kültürel, ideolojik, ekonomik vs. diğer unsurlarla da desteklerken, bunlar sadece kaba güçle iş yapmaya çalışır, ötesine zihniyetleri yetmez. allah bunların hakim olacağı bir dünyadan korusun.