sahuru niye bekliyorlar lan ezan okunmadan sahur yiyebiliyon ?
Sık geçen başlıklar
piyade binbasi er 10
ekşi profiliarkadaşlar ismail kazığı için bir beşiktaşlı olarak siz değerli fenerli kardeşlerimden özür diliyorum ama lütfen ciddi bir şekilde yazın, bu adam iyi mi, iş görür mü?
biriniz kurtulduk diyor diğeriniz çok pişman olacağız diyor. beşiktaş transferden vazgeçmesin diye yazdığınız kripto mesajlar mı bunlar, nedir?
samimi cevap verirseniz ben de size tolgay’ı anlatırım
edit:
fenerli arkadaşlardan çok sayıda mesaj geldi, teşekkür ediyorum kendilerine.
genel kanı şener'in iyi bir profesyonel olduğu yönünde. çalışkan, yedek kalmayı sorun etmeyen, mücadeleci, yapıştı mı bırakmayan.. lakin kolay çalım yiyen, top kontrolü ve ortaları kötü.. bazen sürpriz iyi şutlar çıkarıyormuş.
tolgay - şener takası her iki tarafada hayırlı olsun bakalım..
biriniz kurtulduk diyor diğeriniz çok pişman olacağız diyor. beşiktaş transferden vazgeçmesin diye yazdığınız kripto mesajlar mı bunlar, nedir?
samimi cevap verirseniz ben de size tolgay’ı anlatırım
edit:
fenerli arkadaşlardan çok sayıda mesaj geldi, teşekkür ediyorum kendilerine.
genel kanı şener'in iyi bir profesyonel olduğu yönünde. çalışkan, yedek kalmayı sorun etmeyen, mücadeleci, yapıştı mı bırakmayan.. lakin kolay çalım yiyen, top kontrolü ve ortaları kötü.. bazen sürpriz iyi şutlar çıkarıyormuş.
tolgay - şener takası her iki tarafada hayırlı olsun bakalım..
şu an başkanlığı destekleyen ve yeni anayasayı savunan insanlara basit iki soru soracağım:
- allah sevenlerine bağışlasın ama referandumdan evet çıktığı günün ertesinde olduya erdoğan öldü, şu an vermeye çalıştığınız tüm yetkileri yeni cumhurbaşkanına verebilecek misiniz?
- erdoğan başkan oldu, 15 sene başkanlık yaptı filan neyse bıraktı.. yerine bugün cehape dediğiniz zihniyette birisi geldi ve şu an vermeye çalıştığınız tüm yetkilere sahip oldu, o zaman ağlamayacak mısınız adalet diye?
- allah sevenlerine bağışlasın ama referandumdan evet çıktığı günün ertesinde olduya erdoğan öldü, şu an vermeye çalıştığınız tüm yetkileri yeni cumhurbaşkanına verebilecek misiniz?
- erdoğan başkan oldu, 15 sene başkanlık yaptı filan neyse bıraktı.. yerine bugün cehape dediğiniz zihniyette birisi geldi ve şu an vermeye çalıştığınız tüm yetkilere sahip oldu, o zaman ağlamayacak mısınız adalet diye?
bitiriciliği harika, hepimizi bitirdi amk
bayılıyorum bu fikret orman'a. sinegin yağını hesaplıyor adam.
eğer talisca 25m üstü bir paraya satılırsa, benfica beşiktaş'tan aldığı kiralama bedelini iade edecek :) :)
nasıl bir adamsın sen ya, şu maddeyi koydurtmak için benfica yöneticilerine neler söyledigini izlemek isterdim :d
eğer talisca 25m üstü bir paraya satılırsa, benfica beşiktaş'tan aldığı kiralama bedelini iade edecek :) :)
nasıl bir adamsın sen ya, şu maddeyi koydurtmak için benfica yöneticilerine neler söyledigini izlemek isterdim :d
ahmet kural mı? şahan gökbakar mı? beynini sikeyim türk halkı ya.
istemez lan şimdi bunlar yıldız diye umut bulut'u verir allah esirgesin daha pektemek'ten kurutulamadık!1!
twitter'dan:
beşiktaş ozan tufan transferi için 6 milyon euro + ismail ve necip'i önerdi. bursaspor ise 6 milyon euroda diretiyor.
beşiktaş ozan tufan transferi için 6 milyon euro + ismail ve necip'i önerdi. bursaspor ise 6 milyon euroda diretiyor.
çocuğunu şehir dışına okumaya gönderip de onun serserilik yaptığını öğrenmiş ebeveyn gibi hissettiren topçu.
"güçlü biy beşiktaş lige çok yenk katay" mış amk renklisi beşiktaş zaten güçlü, senden de güçlü de be gözünü izanini siktigim nerenle maç izliyorsun ki hakemlerin bu takımı nasıl katlettigini görmüyorsun? veli kavlak'in kırmızı yediği ligde melo bi tane yemedi geçtim meloyu koca gs takımı bi tane kırmızı yemedi, azizin takımı penaltılarla kaç maç kazandı, yaptığınız sikenin lobinin ahlaksizligin haddi hesabı yok hala gelmiş "güçlü biy beşiktaş lige çok yenk katay".