dolu dolu, tok bir sesle "evet, malım tuba" derken hoca; aslında tuba'ya akademik hayatında başarılar diliyor.
Sık geçen başlıklar
ben hastayim 10
ekşi profilihenüz asemptomatik pozitif ve hasta farkını anlayamamış ülke beyanı. halbuki çok basit; 30 bin pozitif mi çıktı? böl 30'a, biraz küsürat ekle hasta sayısı kendiliğinden çıkıyor. esas ağır hasta tanımı zor, onu anlamaları zaman alacak.
sonunda gelmiş, şimdi de ben izlemiyorum aq.
orul... orul... cehalet.
edit: hırsımı alamadım geri geldim. adamın çalışmaktan tırnağı sikilmiş, sen ayağına çağırıp şov yapıyorsun. çok destek olmak istiyorsan git hastane önüne yap jestini. neden başka bir acil durumu olan hastanın hakkını gasp ediyorsun?
edit: hırsımı alamadım geri geldim. adamın çalışmaktan tırnağı sikilmiş, sen ayağına çağırıp şov yapıyorsun. çok destek olmak istiyorsan git hastane önüne yap jestini. neden başka bir acil durumu olan hastanın hakkını gasp ediyorsun?
vurmayın öldük lan. açtığımdan beri siteyi izliyorum.
ruslar çok fena, adam soğuktan eve kapanmış ne yapacak? ya 31 çekecek ya da siber saldırı yapacak. almanlara da çok saldırıyorlar, şu alanda bile bizi kıskanıyorlar.
adeta 1. dünya savaşı oluyor. lakin, arada o kamboçya'dan atan kimse onu sikmek lazım.
ruslar çok fena, adam soğuktan eve kapanmış ne yapacak? ya 31 çekecek ya da siber saldırı yapacak. almanlara da çok saldırıyorlar, şu alanda bile bizi kıskanıyorlar.
adeta 1. dünya savaşı oluyor. lakin, arada o kamboçya'dan atan kimse onu sikmek lazım.
(bkz: sadece türkiye'de yaşanabilen olaylar)
tabakhaneye bok yetiştiriyor sanki pezevenk. bunlardan trafikte çok var, illa kendisi geçecek. yollar çünkü babasının. bencillik, cahillik ve bağnazlık kokan kaza.
tabakhaneye bok yetiştiriyor sanki pezevenk. bunlardan trafikte çok var, illa kendisi geçecek. yollar çünkü babasının. bencillik, cahillik ve bağnazlık kokan kaza.
(bkz: kalp diyorlar)
iktidar kaldırdı seçmenden "oy" istiyor.
0-1 yaş. emziğimi liköre bandırırlarmış uyuyayım diye. tahmin edildiği üzere trakyalıyım. bizim burda sülalecek rakı içilirken kundaktaki bebeğin ağzına rakının içine parmak sokulmak suretiyle rakı sürülür. o bebek ortaokula geldiğinde önüne çay bardağı ile bira konur, mangal yapmaya gidilince. liseye geldiğinde ise ailenin erkekleri ile rakı içmeye başlar. bu şekilde büyütüldüğüm için ne alkolik oldum ne de içip içip insanların karısına kızına musallat oldum. aksine üniversitede aile baskısıyla büyüyüp, ilk kez o yaşta alkol alarak meze olan çok insan gördüm. ya hiç bulaşmayacaksın ya da dozunda içmeyi, içki kültürünü ailede öğreneceksin diye düşünüyorum.
ön libero da oynayabiliyor olması şüphesiz aykut kocaman'ı sevindirmiştir.*