Sık geçen başlıklar

covid-19 var deyip ambulans çağırıp marş söylemek 1

ekşi'de gör
orul... orul... cehalet.

edit: hırsımı alamadım geri geldim. adamın çalışmaktan tırnağı sikilmiş, sen ayağına çağırıp şov yapıyorsun. çok destek olmak istiyorsan git hastane önüne yap jestini. neden başka bir acil durumu olan hastanın hakkını gasp ediyorsun?