ideal berberi bulduktan sonra ayarlanacak sıklık.
Sık geçen başlıklar
damladamlazaman 23
ekşi profilikimse de içerden bildirmemiş. herkes allame-i cihan
stilettonun pavyon ayakkabısı olamayacağını öğrendiğim başlık olmuştur. insan her an yeni bir şey öğreniyor..
ha, bi de, bu kadın bu haliyle balıketli ise biz gidek kıyıya vurak
ha, bi de, bu kadın bu haliyle balıketli ise biz gidek kıyıya vurak
cb olmak için tüm şartları sağlıyorum. sıfır şaibe ile hem de. tek eksiğim imza sayısı. o da biraz zaman alır.
telaffuz.
telaffuzu en güzel kelime bence. bi şekilde lazım oluyor her gün hem.
telaffuzu en güzel kelime bence. bi şekilde lazım oluyor her gün hem.
ayarcılar gelmeden yazıp kaçayım
(bkz: şive)
(bkz: ağız)
edit ve not: başlığın ilk hali yöresel şivenden cümle bırak idi. favlayan 10 kişiye hürmeten silmiyorum. başlığın yeni haline ve formatın vacip ve farzlarına uygun da şunu yazabilirim:
boğazında hörtük çıkasıca (bkz: hörtük)
kara vurgun vurasıca. kara vurgun da hörtük gibi bir şey
lokasyon çukurova
(bkz: şive)
(bkz: ağız)
edit ve not: başlığın ilk hali yöresel şivenden cümle bırak idi. favlayan 10 kişiye hürmeten silmiyorum. başlığın yeni haline ve formatın vacip ve farzlarına uygun da şunu yazabilirim:
boğazında hörtük çıkasıca (bkz: hörtük)
kara vurgun vurasıca. kara vurgun da hörtük gibi bir şey
lokasyon çukurova
ablam her boku bilal'e anlatır gibi anlatıyor. konunun fi tarihinden başlıyor, malı arap faik'ten alıyor...
daral geliyor, sadede gel abla!
daral geliyor, sadede gel abla!
allahın cezası pişi. alfredo soslu bilmem ne yazıyor millet, bi de bana bak!
nasıl oluyor ben de anlamıyorum. buraya rokfor peynirli mozzarellalı şeyler yazmayı çok isterdim ama dümdüz pişi yapıyorum ben. puf puf oluyor, nar gibi kızarıyor, hamuru gram yağ çekmiyor içine . çatlayın!
nasıl oluyor ben de anlamıyorum. buraya rokfor peynirli mozzarellalı şeyler yazmayı çok isterdim ama dümdüz pişi yapıyorum ben. puf puf oluyor, nar gibi kızarıyor, hamuru gram yağ çekmiyor içine . çatlayın!
çift haneli kardeş sayısına sahip biri olarak bende balkon konuşması ambiyansı yaratıyor. eyy diye başlayasım geliyor söze...
evet, hepinizi seviyorum, bazılarınızı daha çok
evet, hepinizi seviyorum, bazılarınızı daha çok
utanıyorsan kaldır at, burada başlık açıp altına destan yazmak neden?
sözlükteki en gereksiz başlıklardan.
sözlükteki en gereksiz başlıklardan.
(bkz: aft)
hep düşünmüşümdür bu konuyu. yani savaş çıksın veya çıkmasın, bi şekilde kadınların da silah eğitimi alması gerektiğini vs. neyse bu konu farklı da. kendi çapımda en azından av tüfeği kullanabilirim bi de biber gazı.
onun dışında 19 litrelik damacanayı rahatlıkla taşıdığıma göre savaş psikolojisinin verdiği manevi güçle epey ağır mühimmat taşırım. iyi saklanır kamufle olurum. üstelik kamuflaj kullanmadan. ser veririm sır vermem ayrıca. tırnaklarımı sökseler konuşmam.
kan tutmaz beni, kan gövdeyi götürürken tuhaf bir soğukkanlılık giyiyorum üzerime. ilkyardım bilgisi ile işe yararım bu konuda da.
ama en güzeli, yeşil mercimekten çok güzel yemekler yaparım.
onun dışında 19 litrelik damacanayı rahatlıkla taşıdığıma göre savaş psikolojisinin verdiği manevi güçle epey ağır mühimmat taşırım. iyi saklanır kamufle olurum. üstelik kamuflaj kullanmadan. ser veririm sır vermem ayrıca. tırnaklarımı sökseler konuşmam.
kan tutmaz beni, kan gövdeyi götürürken tuhaf bir soğukkanlılık giyiyorum üzerime. ilkyardım bilgisi ile işe yararım bu konuda da.
ama en güzeli, yeşil mercimekten çok güzel yemekler yaparım.
hiç ilgim olmamasına rağmen açıp okuyorum görünce.
sanırım yalnızlık koklamayı seviyorum
sanırım yalnızlık koklamayı seviyorum
kamu spotu
mavi göz yeşil göz
ne ela gözler
benim için en güzeli
manalı gözler *
sarışın esmeri
ne de kumralı
benim için en güzeli
insan olanı
kamu spotu
netice: manalı bakan bir çift mavi yeşil ela gözlü, sarışın, esmer ya da kumral bir insan.
buğday tenliler ve kahverengi gözlüler ölsün:)
mavi göz yeşil göz
ne ela gözler
benim için en güzeli
manalı gözler *
sarışın esmeri
ne de kumralı
benim için en güzeli
insan olanı
kamu spotu
netice: manalı bakan bir çift mavi yeşil ela gözlü, sarışın, esmer ya da kumral bir insan.
buğday tenliler ve kahverengi gözlüler ölsün:)
"ölüm ile ayrılığı tartmışlar
elli dirhem fazla gelmiş ayrılık"
elli dirhem fazla gelmiş ayrılık"
incinmesi sadece karşı taraftan kaynaklı değildir.
en az hasarla bitirmenin yolu sanırım açık konuşmak. gidiyorsa vardır bi hikmeti deyip bilgece başımızı öne eğemiyoruz. sebep her ne bok ise açıkça söylemek sanırım.
"çok çirkinsin keşke ölsen" demek bile sessizce çekip gitmekten daha az acı verecektir.
en az hasarla bitirmenin yolu sanırım açık konuşmak. gidiyorsa vardır bi hikmeti deyip bilgece başımızı öne eğemiyoruz. sebep her ne bok ise açıkça söylemek sanırım.
"çok çirkinsin keşke ölsen" demek bile sessizce çekip gitmekten daha az acı verecektir.
valla bir kadın olarak ben bile bakıyorum.
evin karşısında apartlar var. kızlar yazı erken getirdi. çocukları sokakta oynatırken birine iltifat bile ettim. "bir erkekten duymayı tercih ederdik" dedi biri valla:)
kasmayın o kadar. bakmak istiyorsanız bakın geçin işte.
evin karşısında apartlar var. kızlar yazı erken getirdi. çocukları sokakta oynatırken birine iltifat bile ettim. "bir erkekten duymayı tercih ederdik" dedi biri valla:)
kasmayın o kadar. bakmak istiyorsanız bakın geçin işte.
cidden "karanlık dönem" tabirini hak eden bir dönemdi.
güzelliğinden ölen kızlar, yakışıklı oğlanlar üzerinde geriye sarılan bir evrim simülasyonu izliyorduk.
güzelliğinden ölen kızlar, yakışıklı oğlanlar üzerinde geriye sarılan bir evrim simülasyonu izliyorduk.