hep düşünmüşümdür bu konuyu. yani savaş çıksın veya çıkmasın, bi şekilde kadınların da silah eğitimi alması gerektiğini vs. neyse bu konu farklı da. kendi çapımda en azından av tüfeği kullanabilirim bi de biber gazı.
onun dışında 19 litrelik damacanayı rahatlıkla taşıdığıma göre savaş psikolojisinin verdiği manevi güçle epey ağır mühimmat taşırım. iyi saklanır kamufle olurum. üstelik kamuflaj kullanmadan. ser veririm sır vermem ayrıca. tırnaklarımı sökseler konuşmam.
kan tutmaz beni, kan gövdeyi götürürken tuhaf bir soğukkanlılık giyiyorum üzerime. ilkyardım bilgisi ile işe yararım bu konuda da.
ama en güzeli, yeşil mercimekten çok güzel yemekler yaparım.
06.10.2020 · 12. sıra
damladamlazaman
05.10.2020 01:23