Sık geçen başlıklar

toplamiyorumulankozalaklari 10

ekşi profili
özlenen dönem.

jackass'deki ekibin yaptıkları manyak şakalardan sonra birbirlerine sarılmalarını,

viva la bam'da bam'ın amcası vito'yu kızdırması ve vito'nun delirişini

piskopat bir abi tarafından sunulan ve cuma akşamları tırsa tırsa izlediğim şaka programı room 401'i

cribs izleyip o yaşamlara özenmeyi

punk'd izleyip deli gibi gülmeyi

wasabi yedirtmeli ilginç şakalar yapılan adını hatırlayamadığım garip programı

ve yine adını hatırlayamadığım karanlık bir odada yapılan izdivaç programını

hatta ingilizce dublajlı süngerbob'u bile çok özledim sözlük.

keşke o günler geri gelse.
bu adamın chp'nin başkan adayı olmasını istememin en önemli sebebi yapacağı miting ve etkili konuşmalarıyla seçimlerden önce oluşturacağı muhalif hava.bu sebeple çok daha fazla muhalif oyu sandığa çekmeyi başaracaktır.
porno izleme bağımlılığı diye birşey yoktur.

porno izlemek bağımlılıksa düzenli olarak dizi izlemek,spor programı veya talk show seyretmek de bağımlılık sayılır.porno izlemek olsa olsa alışkanlık olabilir.

edit:imla
bir liste yapılması gerekirse kesinlikle

goal 3

bir insan futbol oyunu oynarken kahkahalarla gülebilir mi?

evet bunu sağlıyordu bu oyun.

the flintstones at dinosaur peak

bize aile kavramını öğreten çocuklarımızın peşinden binbir türlü belaya koştuğumuz efsane çizgi filmin atari oyunu.

circus charlie

başarılı bir akrobat olmak istiyorsanız önce bu oyunu oynamanız gerekir.

bomberman

kesinlikle zeka geliştiren oyundu bu.aksiyon öfke hırs gerilim birarada müthiş bir oyun.

road fighter

araba yarışı oyunlarının atası

duck hunt

atari kolu dışında alacağınız bir envanterle oynayabildiğiniz ve sinir bozucu bir köpeğin size eşlik ettiği bir oyun.

yalnız o zaman ki teknolojiyle vurduğumuzu tv nasıl algılayabiliyordu anlamış değilim hala.

tank 90

abartmıyorum saatlerce oynadığım bir oyundu.kendi haritanızı inşa etmek mükemmeldi.

captain america

pek bilinmez belki ama benim pek sevdiğim bir oyundu.bu oyunun müzikleri kadar gerilim veren birşey yoktur.

chip and dale

iki sevimli sincapla dünyayı gezdiğimiz mario benzeri süper bir oyundu.

yie ar kung fu

dünya'nın en gıcık düşmanlarıyla kavga ettiğimiz oyun.

tiny toon adventures

looney tunes kahramanların küçük halleriyle oynadığımız aşırı zevkli bir oyundu.

her bölümün sonunda bölüm sonu canavarı olurdu.

teeage mutant turtles tournament fighters

sevdiğim çizgi filmin sevdiğim atari oyunu.

street fighter 3

bilmeyen yoktur zaten bunu.sadece ryu ile yerden tekme atarak oyunu bitirebiliyordunuz sanırım.

pikachu

pikaçu'yla zıplayıp hoplayıp ve sanırım uçabildiğimiz bir oyundu.

goal 2

sanırım şuan oynadığımız futbol oyunlarına en yakın oyun buydu.

load runner

valla labirent gibi bir oyundu.asla bitirememiştim.

donkey kong

üstteki oyuna benzer garip bir oyun daha.gerilim dolu bir oyundu buda.

terminator 2 judgement day

ilk atari kasetimdi bu oyun.garip bir oyunda sanırım ilk bölüm motorlar giriyorduk mevzuya.eminim bu oyunun büyük hayranları vardır.

double dragon 3

offf işte hayranı olduğum oyunlardan biri.şimdi olsa gene saatlerce oynarım.

river city ransom

goal 3'ün dövüş versiyonu olarak aklımda kalmış.

işte çocukluğum diyince aklıma bu oyunlar ve kar tatiliyle birleşip 1 ay olan sömestr tatili geliyor aklıma.

edit:imla ve resimler düzeltildi.