Sık geçen başlıklar

kafede yalnız oturmak 4

ekşi'de gör
bireyselliğin ön planda olduğu, gelişmiş ülkelerde sıkça görülen bir durum. lakin bizimki gibi toplumlarda yadırganması şaşırtıcı değil, nasıl anlasınlar.
bunu yaptigimda yaklasik 10 dk sonra falan kendime üzülüyorum, 'çok mu yalnizim ben ya' triplerine girip yedigimi içtigimi kendime zehir ediyorum ve kapanis sjsjjs
self servis bir mekanda iseniz acaba kalkınca aç köpek balıkları gibi yer bekleyenler yerinize çöker mi sorunsalını ortaya çıkartmaktadır, onun dışında keyifli bir eylemdir kendi kendine vakit geçirmeyi aşabilmiş insanların gerçekleştirdiği eylemdir