attığı bu tweet'ten dolayıdır.
--- spoiler ---
hepiniz ağlayarak özür dileyeceksiniz. o gün geldiğinde; affedeni, acıyanı, yargılamaktan vazgeçeni de unutmayacağız! yok öyle “torunlarla emeklilik, hepimiz kardeşiz, kavga istemiyoruz” falan. her şey yeni başlıyor. bu ülkeye, insanına yaptıklarınızın hesabını vereceksiniz!
--- spoiler ---
haksız mı? bence değil.
bu düşüncelerin doğru olmadığını iddia edecek herhangi bir polyanna solcu da varsa gitsin götünü ağaca sürtsün daha iyi.
17.05.2018 · 14. sıra
kuntz 31
16.05.2018 07:51