aldatmanın hiçbir haklı nedeni olmaz sadece karektersiz ahlaksız bir kişilik sahibi olduğunun dışa vurumu olur
Sık geçen başlıklar
evli kadınların aldatma nedeni 6
ekşi'de görkadınlarda bitmek tükenmek bilmeyen bir ilgi ihtiyacı ve sevgi eksikliği var. türk kadını zaten ailesinden bile yeterli sevgi ve şefkati görmediği için, evlenince kocasıyla yaşayacağını sanıyor bunu. ama maalesef kocadan da ilgi, sevgi azalınca olay başka boyutlara taşınabiliyor.
müge anlı' da gördüğünüz o çoluğu çocuğu bırakıp kaçan kadınların çoğu iki güzel söze kanarak yapıyor bunu. yani adam buna "götün güzel" dese dönüp arkasına bakmıyor, bırakıyor evi, çocuğu. aslında o da biliyor adamın onunla neden birlikte olduğunu ama olsun, yalancıktan da olsa güzel söz duymak, ilgi alaka daha cazip geliyor.
müge anlı' da gördüğünüz o çoluğu çocuğu bırakıp kaçan kadınların çoğu iki güzel söze kanarak yapıyor bunu. yani adam buna "götün güzel" dese dönüp arkasına bakmıyor, bırakıyor evi, çocuğu. aslında o da biliyor adamın onunla neden birlikte olduğunu ama olsun, yalancıktan da olsa güzel söz duymak, ilgi alaka daha cazip geliyor.
yeniden ahlaksizlik, haysiyetsizlik ve özsaygidan yoksun başlığa, belki birileri düşer diye, yine aynı yoksun kişilerin girdileri.
üstte bir dallama aldatmanın kötü olduğunu kabul etmemek için 2 paragraf yazı yazmış amk, politik doğrucu olacağım diye kıçınızı yırtıyorsunuz lan azıcık göte göt demeye yüreğiniz olsun.
feci tespitler barındırıyor.
undercover amcılar
aldatan evli kadın övmek için tetikte.
wow, biraz terledim bu tespitlerle açıkçası
aldatan evli kadının haklı bi' nedeni vardır usta
oradan dm'e düşeriz
evli kadın avlarız falan filan.
ne kadar primitif ve aptal orospu evladı var bu sözlükte ya
şaşıp kalıyorum açıkçası,
duvardaki deliği siksen daha onurlu bi' davranış olabilir bence
ahaha
undercover amcılar
aldatan evli kadın övmek için tetikte.
wow, biraz terledim bu tespitlerle açıkçası
aldatan evli kadının haklı bi' nedeni vardır usta
oradan dm'e düşeriz
evli kadın avlarız falan filan.
ne kadar primitif ve aptal orospu evladı var bu sözlükte ya
şaşıp kalıyorum açıkçası,
duvardaki deliği siksen daha onurlu bi' davranış olabilir bence
ahaha
orospuluktur net. çok kasmayın.