insta'da ve facebook'ta yer alan binlerce karikatür sayfası beleşe karikatür paylaşırken bir allah'ın kulu da dergi satın alıp destek olmamıştır. whatsapp'ta günde en az 1-2 kez birbirine karikatür yollayan 2 gruba dahilim. totalde 17 kişi. pratikte karikatür müşterisi bunlar. seviyor ve takip ediyorlar ama dergi satın almıyorlar. olay sansür değilse budur.
Sık geçen başlıklar
gokte bulut yan yan gider 5
ekşi profililyon maçında atağın yönünü değiştiren öyle güzel toplar attı ki bu kadar olur. ne diyim ulan sana. helal olsun.
ama amına koduğum o boş kale olan pozisyonda o topu nasıl dışarı attın hala ağlıyorum lan halaaa!
ama amına koduğum o boş kale olan pozisyonda o topu nasıl dışarı attın hala ağlıyorum lan halaaa!
uzaktan esaslı bir rezalet gibi görünüyor. olay konak meydanından.
http://alkislarlayasiyorum.com/…ini-sanan-zabitalar
adam ekmeğinde. 1 liraya yem satarak yasaları çiğniyor da milyon tl vergi kaçıran iş adamları, ihaleye fesat karıştıranlar, devleti dolandıranlar n'olacak? hamuduyla götürenlere kimsenin gıkı çıkmıyor. hesap günü geldiğinde bu vebali kimse ödeyemez.
evet beyler sakin editi: https://twitter.com/…rhim/status/842289771464544256
http://alkislarlayasiyorum.com/…ini-sanan-zabitalar
adam ekmeğinde. 1 liraya yem satarak yasaları çiğniyor da milyon tl vergi kaçıran iş adamları, ihaleye fesat karıştıranlar, devleti dolandıranlar n'olacak? hamuduyla götürenlere kimsenin gıkı çıkmıyor. hesap günü geldiğinde bu vebali kimse ödeyemez.
evet beyler sakin editi: https://twitter.com/…rhim/status/842289771464544256
arkadaşlar bende 14 liralık kulak yok hele de şu paranın yok zamanında. elveda spoti seni özleyeceğim.