Sık geçen başlıklar

tayyip gitsin de kim gelirse gelsin 1

ekşi'de gör
mantıklı taleptir. daha kötüsünü özellikle arasanız zor bulursunuz. abd yıllarca aradı rte'yi bulana kadar. kimi denedilerse olmadı, sonunuda aradıklarını rte'de buldular ve memnunlar. o yüzden gitmiyor zaten.