haklıdır.
daha açık şekilde "türklerle tatil mi yapılır?" diyebilirdi ama rencide etmek istememiş belli ki.
Sık geçen başlıklar
pikaia 15
ekşi profilidikta ile demokrasi getiren başka lider gösterin sonra tartışalım bu konuyu.
adam "siz seçeceksiniz. mal da olsanız, sığır da olsanız sizi insan olarak görüyorum ve kendi kendinizi yönetmeyi zorla da olsa öğreneceksiniz." diyerek dayatma yaptı diye ağlayan başka millet de yoktur.
adam "siz seçeceksiniz. mal da olsanız, sığır da olsanız sizi insan olarak görüyorum ve kendi kendinizi yönetmeyi zorla da olsa öğreneceksiniz." diyerek dayatma yaptı diye ağlayan başka millet de yoktur.
(bkz: kardeşler kebap pide lahmacun salonu)
esnaf adamdan bahsediyoruz, cins cins isim türetmeler falan bizi bozar.
esnaf adamdan bahsediyoruz, cins cins isim türetmeler falan bizi bozar.
merak ettiğim konu, "kürtler de asli unsursa devlet adı türkiye olmamalıydı" diyenler oradaki farklı tüm unsurlar asli unsurdur, kadim halktır derken devlet adını kürdistan olarak belirleme konusunda ne düşünüyor?
izmirlilerin amcaya çiğdem, dayıya da gevrek demelerinden tuhaf değildir.
bir mühendis olarak katılmadığım tespit.
hatta zorla tıp okutturulmak istenen ve direnen bir mühendis olarak "iyi ki mühendis oldum" diyorum.
ayrıca bunu diyen mühendis olamaz. mühendislik eğitimi almış birisi diyebilir ama mühendis olmuş adam, mühendis olduğuna pişman olmaz.
hayvan gibi egomuz var lan bizim, pişmanlık ne demek? konu önemli değil, daha önce ne yaptıysak yine olsa yine yaparız a.k.
hatta zorla tıp okutturulmak istenen ve direnen bir mühendis olarak "iyi ki mühendis oldum" diyorum.
ayrıca bunu diyen mühendis olamaz. mühendislik eğitimi almış birisi diyebilir ama mühendis olmuş adam, mühendis olduğuna pişman olmaz.
hayvan gibi egomuz var lan bizim, pişmanlık ne demek? konu önemli değil, daha önce ne yaptıysak yine olsa yine yaparız a.k.
adamın aylık geliri (sadece kulüpten) 4 milyon euro, maaşları orantılarsak bizim tavuk döner+ayran yememiz gibi bir durumdur.
pinti herif.
pinti herif.
kadına özel vagon, önce isteyen oraya binsin diye başlar. zamanla, oraya binmeyen kadın aranıyor olur, taciz tecavüz davalarında karışık vagonda olmak hafifletici sebep sayılmaya başlar. sonunda da ayrı vagon zorunluluk olur.
buna karşı çıkanlar da terörist, anarşist, komünist, kapitalist, emperyalist uşakları, dinsiz, imansız, utanmaz, ahlaksız ilan edilir.
buna karşı çıkanlar da terörist, anarşist, komünist, kapitalist, emperyalist uşakları, dinsiz, imansız, utanmaz, ahlaksız ilan edilir.
eğer bir üstünlükten bahsediliyorsa, insanlarının değil sistemlerinin ve düzenli işleyişinin üstünlüğünden bahsedilir, yoksa ortalama bir alman da gayet çomardır.
isteğimizi adam gibi istemeyi öğrenemedikçe yarra yemeye mahkumuz.
kafalar, "bende de olsun" değil, "bende yoksa kimsede olmasın" modunda çalıştığından bi' sik olmaz bizden.
kafalar, "bende de olsun" değil, "bende yoksa kimsede olmasın" modunda çalıştığından bi' sik olmaz bizden.
ordu mu kurdular, ülke mi satın aldılar, mars'ta koloni mi kurdular? ne yaptılar la bu kadar parayı?
dövsen "döve döve bunu mu dövdün!?" dayak yesen "bundan mı dayak yedin?!" tepkilerini alma riski taşıdığı için uzak durulan bir eylemdir.