istifa mı edermiş?
sen kimsin ki?
kendi hür iradenle bu kararı alabileceğini mi sanıyorsun?
değil 600 daire, ankaranın tamamı üzerine olsa bile, emir kulundan öteye geçemeyecek kişi söylemi.
boş laf...
Sık geçen başlıklar
mdh 34
ekşi profiliülkemin çomarı daha ön sevişmeye bile dayanamadı.
arada bir kontrol et bakalım götündeki don duruyor mu?
arada bir kontrol et bakalım götündeki don duruyor mu?
(bkz: bak şuradan siktir git)
küsüratlar yüzmilyar dolardan başlıyor amk.
hakkım, payım varsa haram zıkkım olsun.
hakkım, payım varsa haram zıkkım olsun.
akplilerin %90 ının kul hakkı yemesinden kötü bir durum değildir.
ben içtiğim içkinin allah karşısında hesabını veririm ama kul hakkı yiyenin allah karşısında yeri bile yok.
ben içtiğim içkinin allah karşısında hesabını veririm ama kul hakkı yiyenin allah karşısında yeri bile yok.
aslında en doğrusunu yapıyor.
bunca youğunluğun üzerine bir de yaşlı bir paranoyakla mı uğraşsın.
gölge etmesin yeter mantığıyla hareket ediyor sanırım.
bunca youğunluğun üzerine bir de yaşlı bir paranoyakla mı uğraşsın.
gölge etmesin yeter mantığıyla hareket ediyor sanırım.
sağlık.
gerisini bir şekilde hallederiz.
gerisini bir şekilde hallederiz.
bi bu berberini siktiğimi eksikti.
restorasyon adı altında ülke tarihini ve eserlerinin amına koyan zihniyet tarafından yapılmıştır.
ulan bu kaçıncı?
bırakın yıkılsın lan o yapılar.yeterki siz restore etmeyin.
bu ülkenin yakasından düştüğünüz gün işinin ehli kişiler tarafından restore edilir onlar.
ulan bu kaçıncı?
bırakın yıkılsın lan o yapılar.yeterki siz restore etmeyin.
bu ülkenin yakasından düştüğünüz gün işinin ehli kişiler tarafından restore edilir onlar.
vesilesi ile genelkurmay başkanının adını öğrenmiş olduğumuz pozdur.
ben o mevkinin kaldırıldığını zannediyordum şahsen.
ben o mevkinin kaldırıldığını zannediyordum şahsen.
içerisinde ironinin kralını barındıran olaydır efendim.
avcıların üçte biri zaten çekik gözlü, üçte biri de suriyeli desen;200 nijeryalınında kavga ettiğini de göz önünde bulundurursak,lan avcılarda türk vatandaşı kalmış mı diye sormadan edemiyor insan.
lan bunun daha afganı var,türkmeni var,özbeği var,somalisi,kongolusu var,var da var...
en son çocuklarımla avcılar sahiline indiğimde çime yayılmış nargile içen tiplerin bakışları altında kendimi turist gibi hissetmiştim.
lan dal yarraklar,ben sizin o kıçınızı yaydığınız,denize dolgu yapılarak yeşillendirilen o alanda 80'li yıllarda donsuz denize giriyordum.
memleket ne hale gelmiş varın siz düşünün.
avcıların üçte biri zaten çekik gözlü, üçte biri de suriyeli desen;200 nijeryalınında kavga ettiğini de göz önünde bulundurursak,lan avcılarda türk vatandaşı kalmış mı diye sormadan edemiyor insan.
lan bunun daha afganı var,türkmeni var,özbeği var,somalisi,kongolusu var,var da var...
en son çocuklarımla avcılar sahiline indiğimde çime yayılmış nargile içen tiplerin bakışları altında kendimi turist gibi hissetmiştim.
lan dal yarraklar,ben sizin o kıçınızı yaydığınız,denize dolgu yapılarak yeşillendirilen o alanda 80'li yıllarda donsuz denize giriyordum.
memleket ne hale gelmiş varın siz düşünün.
yurtdışına çıkış hazırlıklarıdır.
akp'ye yakın kim varsa hepsi aynı şeyi yaptı.
pılıyı pırtıyı satıp ülkeden çıkma derdindeler.
akp'ye yakın kim varsa hepsi aynı şeyi yaptı.
pılıyı pırtıyı satıp ülkeden çıkma derdindeler.
zaten o soruyu çözselerdi akp 18 yıl iktidarda kalamazdı.
kadın kameralar karşısında gözyaşı dökerek istifasını açıkladı arkadaş.
gerekçe ne?
ülkenini brexit gibi bir yol ayrımına gelmesi ve bir siyasi olarak elinden bir şey gelmemesi.
insan gerçekten hayret ediyor.
gerçi bunu oylamaya sundu, sonrasında kararı erteledi,parlamentoyu 3 kez ikna etmeye çalıştığını söylüyor,yani siyasi olarak izlenecek yolları denedi ve herkesin gönül rahatlığı ile kabul göreceği bir karara varamadılar.
yani halkın isteği ve bütünlüğünü gözetecek bir çözüm önerisi üretemedi.
ve ne yaptı;ikna edemediği parlamentoyu fesetmek yerine,
bunu başarısızlık olarak görüp tüm dünyanın karşısına geçip, ağlaya ağlaya 7 haziranda görevi bırakacağını açıkladı bugün.
asalete bak!
kameralar karşısında theresa may utancından konuşamazken ben sadece haberini okurken yerin dibine gömüldüm.
ingilizler için asil millettir derler hep.her ne kadar sevmesem de,hak verdim.
at hırsızlarının ülkesinde pek bir şey ifade etmeyecek olsa da çok onurlu bir davranış.
başkanlık sistemi referandumunda ingilterenin yönetim biçimini örnek gösteren dalyarraklara ibret olsun.
edit:bizim ülkedeki yansıması ise bu:
(bkz: theresa may'in kezbanvari istifası)
gerekçe ne?
ülkenini brexit gibi bir yol ayrımına gelmesi ve bir siyasi olarak elinden bir şey gelmemesi.
insan gerçekten hayret ediyor.
gerçi bunu oylamaya sundu, sonrasında kararı erteledi,parlamentoyu 3 kez ikna etmeye çalıştığını söylüyor,yani siyasi olarak izlenecek yolları denedi ve herkesin gönül rahatlığı ile kabul göreceği bir karara varamadılar.
yani halkın isteği ve bütünlüğünü gözetecek bir çözüm önerisi üretemedi.
ve ne yaptı;ikna edemediği parlamentoyu fesetmek yerine,
bunu başarısızlık olarak görüp tüm dünyanın karşısına geçip, ağlaya ağlaya 7 haziranda görevi bırakacağını açıkladı bugün.
asalete bak!
kameralar karşısında theresa may utancından konuşamazken ben sadece haberini okurken yerin dibine gömüldüm.
ingilizler için asil millettir derler hep.her ne kadar sevmesem de,hak verdim.
at hırsızlarının ülkesinde pek bir şey ifade etmeyecek olsa da çok onurlu bir davranış.
başkanlık sistemi referandumunda ingilterenin yönetim biçimini örnek gösteren dalyarraklara ibret olsun.
edit:bizim ülkedeki yansıması ise bu:
(bkz: theresa may'in kezbanvari istifası)
başkasının evine ikametgah kaydı yaptırtıp oy kullandırtan iktidar tarafından alınan ilginç bir önlem.
başkasının evine ikametgah kaydı yaptırtıp oy kullandırtan iktidar tarafından alınan ilginç bir önlem.
sonradan görme kavramına örnek teşkil edecek şekilde dekore edilen evdir.
bu görgüsüzlük ülke batırır.
bu görgüsüzlük ülke batırır.
türkiye'de top oynamış,gelmiş geçmiş en iyi yabancı oyuncudur,net.
adam oynadığı dönemde,galatasaray tarihinde hem kendini,hem de kulübünü efsaneleştirmiştir.
aynı dönemde birlikte top oynadığı,abilik yaptığı diğer takım arkadaşları da bu adamdan fazlasıyla nasibini almıştır.
o dönem,hagi'li galatasarayı izlemek büyük bir zevkti.
aynı zevki alex'li fenerbahçede bulamazsınız.
edit:galatasaray komplekslerimizi bir tarafa bırakırsak,adam hem real madrid te hem de barselona'da 10 numara yı yıllarca taşımış,takım kaptanlığı yapmış bir oyuncu.
not: bjk.
adam oynadığı dönemde,galatasaray tarihinde hem kendini,hem de kulübünü efsaneleştirmiştir.
aynı dönemde birlikte top oynadığı,abilik yaptığı diğer takım arkadaşları da bu adamdan fazlasıyla nasibini almıştır.
o dönem,hagi'li galatasarayı izlemek büyük bir zevkti.
aynı zevki alex'li fenerbahçede bulamazsınız.
edit:galatasaray komplekslerimizi bir tarafa bırakırsak,adam hem real madrid te hem de barselona'da 10 numara yı yıllarca taşımış,takım kaptanlığı yapmış bir oyuncu.
not: bjk.
parasız olduğunuzu bildiği halde bir de devletinizin sizi sürekli borçlandırması.
asgari ücretliden vergiyi şakır şakır tahsil ederken,ilkokul mezunu bile olmayan kodamanlara vergi affı çıkarması birtek bana mı koyuyor bu ülkede?
asgari ücretliden vergiyi şakır şakır tahsil ederken,ilkokul mezunu bile olmayan kodamanlara vergi affı çıkarması birtek bana mı koyuyor bu ülkede?