Sık geçen başlıklar

oy verdik zam yedik yazıklar olsun 2

ekşi'de gör
kudüsü mü vereydik? lgbt mi gelse idi ?

hain olmayın, verdiğiniz oyun arkanızda durun.

seneye doğalgaz bedava, petrol çıktı, ihalar, sihalar, togglar geliyor.

avrupa bizi kıskanıyor.

not: ne güzelmiş böyle takilmak, bundan sonra böyle.
ülkemin çomarı daha ön sevişmeye bile dayanamadı.
arada bir kontrol et bakalım götündeki don duruyor mu?