akplilerin %90 ının kul hakkı yemesinden kötü bir durum değildir.
ben içtiğim içkinin allah karşısında hesabını veririm ama kul hakkı yiyenin allah karşısında yeri bile yok.
01.03.2023 · 16. sıra
mdh
28.02.2023 20:18 ~ 20:23