Sık geçen başlıklar

nihat hatipoğlu'nun isyanı 1

ekşi'de gör
- “düşmanının hastalığına, üzüntüsüne sevinmeyi bilmeyen bir kültürümüz vardı”

çok doğru hepsini sikip attılar. :)

nihat hoca'ya da cevabım: herkes ölecek hocam, ne sandınız siz yaşayacak biz ölecek miyiz :)